ماهان سرویس .

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج – کمترین قیمت

یکی از مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج ، ماهان سرویس نام دارد.
ماشین ظرفشویی یکی از لوازم برقی خانگی است که برای شستشو و آبکشی ظروف مختلف از بشقاب گرفته تا قابلمه و ماهیتابه طراحی شده است.
این دستگاه علیرغم استفاده آسانی که دارد به دلیل تشکیل شدن از تعداد زیادی از اجزاء و سنسورهای مختلف برای دستیابی به بهترین نتایج شستشو بسیار پیچیده است . این دستگاه همچنین دارای ماژول تنظیم کننده و سایر مکانیزم های کنترل می باشد.
با توجه به این که حتی بهترین تجهیزات نیز می‌توانند خراب شوند بنابراین ، ماشین ظرفشویی مجیک نیز ممکن است پس از چند سال استفاده با خرابی قطعات روبرو شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج (Magic )

اگر به تازگی ساکن استان البرز و شهر کرج شده‌اید و به دنبال یک مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج می گردید ، می توانید با ماهان سرویس تماس بگیرید.
این مرکز دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیر انواع مشکلات ماشین ظرفشویی مجیک بوده و دستگاه را در خانه یا محل مورد نظر مشتری تعمیر می کند.

.  تعمیرگاه مجهز ماشین ظرفشویی مجیک در کرج
. تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در محل

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در مهرشهر ، تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در عظیمیه، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در باغستان ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در شاهین ویلا  ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در گوهردشت ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در دهقان ویلا ،تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در گلشهر ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در حصارک ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در مهرویلا و…
تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در فردیس ،تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در مارلیک ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجیک در هشتگرد و نظرآباد

اجزای اصلی ماشین ظرفشویی شامل چیست؟

– پمپ آب با یک لوله
وظیفه اصلی این پمپ ، پمپاژ کردن آب و ایجاد فشار لازم برای شستشو با کیفیت بالا است.
– بازوهای چرخشی که آب را مستقیماً روی ظروف پاشش می ‌کنند.
– عنصر گرمایش که دمای آب را بالا برده و آن را به دمای مناسب می رساند.
– پمپ تخلیه ، این قسمت در ماشین ظرفشویی همانند پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی برای تخلیه آب آلوده استفاده می شود.
– فیلتر اصلی که در پایین اتاقک دستگاه قرار دارد.
– سبد هایی که ظروف بر روی آنها قرار داده می شود و گاهی اوقات محفظه‌ای برای قرار دادن کارد و چنگال به صورت اضافی در دستگاه وجود دارد.
توجه داشته باشید که موارد نامبرده شده در بالا تنها اجزای اصلی بدون در نظر گرفتن سنسورها و دریچه های مختلف هستند . بطور کلی در هر ماشین ظرف شویی یک مبدل یونی وجود دارد که یون های کلسیم و منیزیم را با یون های سدیم جایگزین می کند که این همان چیزی است که نمک برای آن لازم است . به عبارت ساده‌تر آب را نرم می ‌کند و از تشکیل رسوبات آهکی جلوگیری می کند و این به نوبه خود عملکرد بی وقفه عنصر گرمایش را تامین نموده و آلودگی های غیر ضروری را از محفظه شستشو حذف می‌کند.

ماشین ظرفشویی چگونه کار می‌کند؟

– دستگاه آب را از طریق نرم کننده نمک از شبکه مرکزی می گیرد.
– جریان آب تحت فشار از طریق یک فیلتر وارد شده و توسط یک شیر مخصوص شناور تنظیم می شود.
– وقتی دستگاه به اندازه کافی آب را جمع کرد منبع تغذیه قطع شده و گرمایش شروع می شود.
– پس از گرم شدن ، آب به داخل پمپ وارد می شود و از طریق بازوهای آب پاش بالا و پایین بر روی ظروف پاشیده می شود.
– فاضلاب در یک سیستم تصفیه دومرحله‌ای تصفیه شده و پس از آن آب دوباره برای شستشو استفاده می شود.
– در طول فرآیند شستشو پودر مخصوص شستشو اضافه می‌ شود.
– آب چندین بار در چرخه استفاده شده و فقط در انتهای چرخه شستشو دستگاه آن را تخلیه می کند که این تخلیه با پمپ مخصوص انجام می شود.
– هنگامی که فرآیند شستشو به پایان می‌رسد خشک شدن ظروف انجام می‌شود که می‌تواند به صورت متراکم یا توربو باشد. در صورتی که از توربو استفاده شود روند سریع تر است زیرا از فن برای خشک کردن ظروف استفاده می شود.

خرابی های رایج ماشین ظرفشویی مجیک شامل چیست؟

1. عدم تامین آب دستگاه که این مشکل به دلیل اشکالات به وجود آمده در پمپ یا گرفتگی فیلتر ایجاد شود.
2. دستگاه روشن می شود اما کار نمی کند ، این مسئله معمولاً به دلیل مشکلات ایجاد شده در موتور یا پمپ ایجاد می ‌شود.
3. ماشین ظرفشویی اصلا روشن نمی شود ، این خرابی معمولاً به دلیل ایجاد سیم پیچ های سوخته موتور ایجاد می‌شود که باعث عدم وجود ولتاژ خارجی می شوند.
4. تخلیه آب انجام نمی شود ، در صورتی که سیستم فاضلاب لوله تخلیه یا پمپ تخلیه معیوب شده باشند تخلیه آب در ماشین ظرفشویی صورت نمی پذیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج
تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در کرج

5. خارج شدن و نشتی آب در حین کارکرد دستگاه از درب نیز به دلیل شکستن قفل درب ایجاد می شود.
6. گرم نشدن آب یک نقص بسیار رایج است که نشان دهنده خرابی عنصر گرمایش یا خرابی سنسور زمان است . اگر دستگاه به دیگ بخار متصل است منطقی است که آن را از نظر عملکرد بررسی کنید.
در صورت مشاهده هر یک از موارد بالا در ماشین ظرفشویی خود و برای برطرف کردن و تعمیر این مشکل از یک تعمیرکار ماهر متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *