ماهان سرویس .

مرکز تعمیر یخچال هیمالیا در کرج با گارانتی

ماهان سرویس از جمله مراکزی است که تعمیر یخچال هیمالیا در کرج را صورت تخصصی انجام داده و تکنسین های آن با انواع عیوب رایج این دستگاه ها و نحوه برطرف کردن آن ها آشنایی کامل را دارند.
این مرکز با بیش از یک دهه سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع یخچال ها از جمله یخچال هیمالیا و همکاری با تکنسین های ماهر و متعهد در زمینه کاری توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.
هیمالیا یکی از یخچال های ساخت داخل ایران است که به دلیل کیفیت بالای دستگاه های خود بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفت.
این دستگاه ها با اینکه از کیفیت بالایی برخوردارند اما گاهی اوقات با مشکلاتی نیز روبرو می شوند. قبل از تعویض دستگاه خود بهتر است ابتدا در مورد امکان تعمیر آن تحقیق نموده و در صورتی که دستگاه قابل تعمیرند آن را تعمیر کنید.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

تعمیر یخچال حتی برای افرادی که دارای مهارت های فنی هستند نیز، پیچیده است . زیرا این کار مستلزم آگاهی عمیق از اصل عملکرد دستگاه ، دارا بودن سال ها تجربه عملی و ابزارهای تخصصی برای تعمیر این دستگاه ها می باشد.
در صورتی که دارای یخچال هیمالیا هستید و در کرج به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر این یخچال ها می گردید می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از تجربه و تخصص آنها برای برطرف کردن عیوب دستگاه خود استفاده کنید.
شما همچنین می توانید از مشاوره های رایگان تعمیرکاران این مرکز نیز استفاده کنید . بدین صورت که پس از برقراری تماس و بازگو کردن مشکلات دستگاه خود در صورتی که تکنسین های این مرکز تشخیص دهند که ممکن است خودتان بتوانید مشکل را برطرف کنید به صورت تلفنی شما را راهنمایی می کنند.

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در کرج تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در کرج
تعمیر یخچال هیمالیا در منزل تعمیر کمپرسور یخچال هیمالیا
تعمیر فن یخچال هیمالیا شارژ گاز یخچال هیمالیا
تعمیر المنت دیفرست – یخ زدایی یخچال هیمالیا تعویض فیلتر آب یخچال و ساید هیمالیا
تعمیر برد یخچال و فریزر هیمالیا تنظیم درب یخچال و ساید هیمالیا
تعویض ترموستات ، رله و اورلود هیمالیا تعویض سنسور دیفراست یخچال و فریزر هیمالیا
mahan karaj min

 

تعمیر تعمیر یخچال هیمالیا در کلیه مناطق استان البرز

تعمیرکار یخچال هیمالیا در کرج در مهرشهر ، تعمیرکار یخچال هیمالیا در عظیمیه، تعمیرکار یخچال هیمالیا جهانشهر، تعمیرکار یخچال هیمالیا در باغستان ، تعمیرکار یخچال هیمالیا شاهین ویلا ، تعمیرکار یخچال هیمالیا در گوهردشت  ، تعمیر یخچال هیمالیا در دهقان ویلا  ،تعمیرکار یخچال هیمالیا در گلشهر ، تعمیرکار یخچال هیمالیا در حصارک ،  تعمیر یخچال هیمالیا مهرویلا و…
تعمیرکار یخچال هیمالیا فردیس ، تعمیرکار یخچال هیمالیا در مارلیک ، هشتگرد و نظر آباد

عملکرد یخچال چگونه است؟

پس از سالها کار یخچال نیز می تواند با مشکلاتی روبرو شود . عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که در یک مدار بسته متصل به موتور کمپرسور گاز خاصی وارد و آب بندی می شود که درصورت انبساط ویژگی خنک کننده قابل توجهی دارد.
اتفاقی که در یخچال می افتد این است که گاز در یک تبخیر کننده که در داخل یک محفظه سرد قرار می گیرد منبسط می شود ، خنک شدن گاز باعث کاهش دمای محفظه شده و همه چیزهایی که در آن وجود دارد خنک می شوند سپس گاز دوباره فشرده شده و با حرکت کمپرسور گرم می شود.
این گاز متعاقباً قبل از بازگشت به اواپراتور، به منظور گسترش مجدد باید در سیم پیچ خارجی که در پشت یخچال قرار دارد گردش کند ، ربه طوری که بیشتر گرمای فشرده سازی را از دست می دهد. عملکرد تمام یخچال ها شبیه یکدیگر است فقط برخی از یخچال ها با مدار آمونیاک پیچیده‌ تری کار می کنند.

رایج ترین خرابی های یخچال هیمالیا شامل چیست؟

1. از بین رفتن مهر و موم درب دستگاه

محکم بودن درب و کیپ شدن آن هنگامی که درب یخچال بسته است یک نکته بسیار مهم است اما واشر پلاستیکی دور درب یخچال هیمالیا پس از چند سال کار ممکن است سفت و سخت شده و به طور موثر به لبه فشار وارد نیاورد ، در نتیجه درب یخچال باز مانده که این مسئله باعث ورود گرما با بار اضافی کمپرسور و ایجاد تراکم قابل توجه روی دیواره های محوطه داخلی یخچال می شود.
در صورت وجود این مشکل باید واشرهای لاستیکی دور درب یخچال تعویض شوند.

2. زنگ زدگی بدنه یخچال

ایجاد زنگ زدگی در داخل یخچال جایی که از مواد ضد زنگ مانند پلاستیک و آلومینیوم استفاده می شود ، دشوار است اما بدنه خارجی یخچال رطوبت تجمع می یابد و ممکن است دچار زنگ زدگی شود. در این گونه موارد باید درب یخچال را جدا نموده و با انجام صافکاری و سنباده کشیدن روی زنگ زدگی را با اسپری رنگ پر کنید.

3. عدم یخ زدایی از دستگاه و ایجاد برفک در آن

در بعضی از مدل ها به جای مقاومت ، لوله ای وجود دارد که در آن گاز گرم قبل از رسیدن به اپراتور در گردش است و باعث یخ زدایی خودکار در یخچال می شود و دیگر نه تنها لازم نیست که همانند مدل های قدیمی یخچال را از برق کشیده و درب آن را باز بگذارید تا برفک ها آب شوند، بلکه این کار بصورت خودکار توسط خود دستگاه انجام می شود. محصول یخ زدایی نیز توسط یک سینی که در پشت یخچال قرار دارد جمع شده و از سوراخی که در آنجا وجود دارد به ظرفی که بالای کمپرسور قرار دارد وارد می شود به این ترتیب آب گرم شده توسط کمپرسور تبخیر شده و سرریز نمی شود.
در صورتی که یخچال شما دارای یخ زدایی خودکار باشد اما این عمل انجام نمی شود ، باید با یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه مشورت کنید.

4. خرابی ترموستات و کمپرسور

اگر یخچال هیمالیا کار نمی کند یعنی کمپرسور دستگاه کار نمی کند ، همچنین اگر مشاهده می کنید که عملکرد کمپرسور هرگز متوقف نمی شود و محکم بودن درب دستگاه را بررسی کرده‌اید می ‌توانید به عملکرد ترموستات مشکوک شوید.
عملکرد ترموستات این است که با تنظیم یک دکمه، دما را در داخل محفظه یخچال ثابت نگه می ‌دارد.
این قطعه در داخل یک محفظه قرار داشته و دسترسی به آن راحت است. در صورتی که مشکل از ترموستات باشد باید تعویض شود.

مرکز تعمیر یخچال هیمالیا در کرج
مرکز تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

5. ایجاد سر و صدای غیر معمول از دستگاه

در صورتی که یخچال سروصدای زیادی دارد و این سروصدا تنها زمانی رخ می دهد که موتور کمپرسور شروع به کار کرده یا متوقف می شود ، به این معناست که کمک فنرهای کمپرسور شل شده اند بنابراین لازم است پیچ ها و مهره های قفل دستگاه را بررسی و سفت کنید.
اگر سر و صدا مداوم است علاوه بر کمک فنرها باید به پایه های نگهدارنده نیز توجه کنید که می توانند به درستی تنظیم نشده باشند و یا تنظیم آنها به هم خورده باشد.
یخچال باید به صورت عمودی اما با کمی شیب به عقب قرار گیرد تا آب ناشی از یخ زدایی از سینی جمع‌آوری شده و به جلو نچرخد.

در صورت وجود هر یک از اشکالات ذکر شده در این مقاله یا موارد دیگر در دستگاه خود برای تعمیر یخچال هیمالیا در کرج می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از خدمات آنها در خصوص تعمیر این دستگاه ها بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *