ماهان سرویس .

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در کرج با گارانتی

تعمیرات وستینگهاوس در کرج ، شامل تعمیر یخچال وستینگهاوس در کرج ، تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس ، تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس توسط ماهان سرویس انجام می شود.

وستینگهاوس نام یکی از پرطرفدار ترین تولید کننده های لوازم خانگی برقی است که با تولید محصولات هدفمند و با کیفیت توانسته است اعتماد کاربران را به خود جلب نماید.
این برند معتبر بسیاری از لوازم خانگی برقی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی مایکروفر و غیره را تولید نموده و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند.

ماهان سرویس مرکز تخصصی تعمیرات وستینگهاوس در کرج با گارانتی

برای بیشتر کسانی که از لوازم خانگی و خدمات مرکز تعمیرات وستینگ هاوس در کرج ، استفاده می کنند نام ماهان سرویس که مرکز تخصصی تعمیرات وستینگ هاوس در کرج است نامی آشنا بوده و به دلیل دریافت خدمات متنوع از این مرکز به آن اعتماد دارند . ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه کاری و برخورداری از تکنسین های کاربلد و متخصص در زمینه عیب یابی و تعمیر این گونه لوازم خانگی می تواند با بررسی ساده ای که در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می دهد مشکلات لوازم برقی وستینگهاوس شما را شناسایی و برطرف کند.

✵ تعمیر یخچال،ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی و مایکروفر وستینگهاوس
✵ تعمیرات وستینگ هاوس در منزل

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس در کرج

✵ تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس در منزل
✵ تعویض و تعمیر موتور لباسشویی وستینگهاوس
✵ تعمیر و تعویض دیگ ماشین لباسشویی وستینگهاوس
✵ تعمیر صدا و لرزش اضافی ماشین لباسشویی وستینگهاوس
✵ تعمیر مشکلات آبگیری و نشتی ماشین لباسشویی وستینگهاوس

تعمیر ماشین یخچال وستینگهاوس در کرج

✵ تعمیر یخچال ، فریز و ساید بای ساید وستینگهاوس در کرج
✵ تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس
✵ تعویض و تعمیر موتور یخچال وستینگهاوس
✵ تعمیر یخچال وستینگهاوس در منزل

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در کرج

✵ تعمیرگاه مجهز ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در کرج
تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در محل
✵ تعمیر موتور ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در کرج
mahan karaj call

 

مرکز تخصصی تعمیرات وستینگهاوس در کرج و حومه

. تعمیرات وستینگهاوس در مهرشهر ، تعمیرات وستینگهاوس در عظیمیه، تعمیرات وستینگهاوس در جهانشهر
. تعمیرات وستینگهاوس در باغستان ، تعمیرات وستینگهاوس در شاهین ویلا ، تعمیرات وستینگهاوس در گوهردشت
. تعمیرات وستینگهاوس در دهقان ویلا  ،تعمیرات وستینگهاوس در گلشهر ، تعمیرات وستینگهاوس در حصارک
. تعمیرات وستینگهاوس مهرویلا و…
. تعمیرات وستینگهاوس در فردیس ، تعمیرات وستینگهاوس در مارلیک ، هشتگرد و نظر آباد

مشکلات رایج یخچال و فریزرهای وستینگهاوس

– به گوش رسیدن سر و صدای زیاد از یخچال

این مشکل در صورتی ایجاد می شود که فن موتور یا کمپرسور دستگاه ایراداتی داشته و نیاز به تعمیر داشته باشد . گاهی اوقات نیز تنها به خاطر شل بودن پیچ های نگهدارنده موتور صدای زیادی از دستگاه به گوش می رسد که راه حل آن نیز سفت کردن پیچ ها است.

– یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال وستینگهاوس

از جمله عواملی که باعث یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می شوند می توان به خراب شدن دریچه دمپر، آسیب یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه ، خرابی سنسور و یا پایین بودن دمای یخچال اشاره نمود.

– سرد نبودن داخل یخچال

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی موتور یا کمپرسور دستگاه یا ایجاد اشکال در دیفراست و فن های یخچال ایجاد شود، بنابراین لازم است دستگاه توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود.

– یکسره کار کردن دستگاه و عدم خاموش شدن اتومات آن

در صورتی که موتور یخچال به صورت یکسره کار می کند باید عوامل مختلفی مانند فن ها، قطعات دیفراست، بررسی دستگاه از نظر نشتی گاز ، سالم بودن موتور یا کمپرسور، کثیف نبودن کندانسور، خراب شدن برد الکترونیکی، فرسوده نبودن لاستیک های دور درب دستگاه توسط تکنسین های متخصص در این زمینه بررسی شوند.

برخی دیگر از خرابی ها عبرتند از :
– برق داشتن بدنه دستگاه
– عدم نوفراست یا یخ زدایی خودکار از محفظه فریزر
– نشتی یافتن آب از دستگاه به خصوص موفقیت‌های فریزر
– داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه
– روشن نشدن یا لرزش داشتن یخچال
– برفک زدن محفظه فریزر
– ایجاد اختلالات در اتصالات دستگاه مانند درب برد و سایر اتصالات
– خرابی برد یخچال
– ایجاد نوسان در برق یخچال وستینگهاوس
– ایجاد اختلال در صفحه نمایشگر یخچال
– پارگی و فرسودگی لاستیک دور درب دستگاه که مانع از بسته شدن صحیح آن می شود.
– استشمام بوی بد از داخل یخچال
– نشتی یافتن گاز از لوله های یخچال و فریزر

فراموش نکنید که اگر یخچال- فریزر وستینگهاوس شما از مدل‌های جدید این دستگاه ها است بنابراین حتماً دارای سیستم عیب یابی اتوماتیک بوده و در صورت ایجاد هر مشکلی در دستگاه کد خطای مربوطه بر روی صفحه نمایش ال ای دی آن مشخص می‌شود. بنابراین در صورت مشاهده کد خطا بر روی یخچال خود هنگام تماس با تکنسین می توانید کدهای ایجاد شده را برای تکنسین خوانده تا ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر دستگاه را همراه خود بیاورد.
هیچ ایرادی نیست که در یخچال – فریزر های وستینگهاوس ایجاد شده و تعمیرکاران ماهان سرویس نتوانند آن را عیب یابی و تعمیر کنند . در صورت مشاهده کد خطا یا علائم خرابی در دستگاه خود بلافاصله با ماهان سرویس تماس بگیرید.

ایرادات شایع ماشین لباسشویی وستینگهاوس

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط تعمیر و سرویس کاران ماهان سرویس، تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس در کرج است.
با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های پیچیده ای است که حضور آن در هر خانواده ضرورت دارد و در صورت خرابی ماشین لباسشویی افراد ممکن است با مشکلات مختلفی برای شستشوی لباس های خود مواجه شوند ، بنابراین در صورت خرابی این دستگاه ها ضروری است که به سرعت تعمیر شوند.
ماشین های لباسشویی وستینگهاوس به دلیل برخورداری از ویژگی های مدرن و کیفیت قطعات از طرفداران زیادی برخوردار بوده و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این دستگاه ها دارند . به همین دلیل ماهان سرویس نیروهای متخصصی را که در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین های لباسشویی وستینگهاوس حرفه ای عمل می کنند را استخدام نموده تا به سرعت دستگاه شما را برطرف کنند.
بیشترین شکایت کاربران این دستگاه ها از ماشین لباسشویی خود طبق تجربه تعمیرکاران ماهان سرویس عبارتند از:

– عدم تخلیه درست ماشین لباسشویی

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی وستینگهاوس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند که این مشکل می تواند به یکی از دلایل زیر ایجاد شود.
– مسدود شدن شیلنگ یا پمپ تخلیه به دلیل گیر کردن زباله یا لباس های کوچک، جوراب و غیره.
– عدم کارکرد ماشین لباسشویی به دلیل زهکشی نامناسب دستگاه که باعث ایجاد کد خطا روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی می‌ شود.

– خراب شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

خراب شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی باعث می شود آب از دستگاه به بیرون نشت پیدا کرده یا سر و صدای غیر معمول و بلندی از دستگاه به گوش برسد.
تکنسین های ماهان سرویس توصیه می کنند در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی دستگاه را به طور کلی ریست کنید و برای این کار دکمه پاور دستگاه را فشار داده و یک دقیقه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید . در صورتی که تغییری مشاهده نکردید می توانید بازنشانی اصلی را امتحان کنید ، زیرا با این کار همه اجزای داخلی دستگاه نیز بازنشانی می شوند. برای این کار درب ماشین لباسشویی را در عرض ۱۲ ثانیه ۶ بار باز و بسته کنید سپس چرخه شستشو را بدون لباس اجرا کنید تا ببینید آیا مشکل دستگاه برطرف شده است یا خیر .در صورتی که مشکل همچنان ادامه داشت از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید.

– باز نشدن درب ماشین لباسشویی

برخی مواقع در ماشین های لباسشویی وستینگهاوس پس از پایان چرخه شستشو درب دستگاه باز نمی شود که این مشکل ممکن است به دلیل گیر کردن مکانیسم قفل درب، ایجاد نقص در کامپیوتر ماشین لباسشویی یا عدم تخلیه درست و پر بودن درام از آب باشد.
در صورتی که فکر می کنید مشکل از قسمت دیجیتال دستگاه است ، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید و برای این کار دکمه پاور دستگاه را فشار داده پس از یک دقیقه دوباره روشن کنید . در غیر این صورت اگر فکر می کنید که تکه هایی از لباس هایی که داخل ماشین لباسشویی هستند قفل فیزیکی را مسدود کرده اند یک چرخه کوتاه در ماشین لباسشویی را اجرا کنید تا لباس ها با چرخش لگن به حرکت در بیایند این کار ممکن است قفل درب را باز کند.
راه حل دیگر برای این مشکل، بررسی شیلنگ تخلیه دستگاه از نظر گرفتگی و انسداد و پیچ خوردگی است که باید این مشکلات برطرف شوند. اگر هیچ یک از موارد نام برده شده دلیل باز نشدن قفل درب ماشین لباسشویی نبود حتماً از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید.

– ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

مشکلات زیادی وجود دارند که ممکن است باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی وستینگهاوس شوند. بنابراین برای بررسی با بررسی کلید برق اصلی از نظر شل بودن اتصالات، کار نکردن سوکت، سالم بودن فیوز و غیره شروع کنید. اگر این کار کمکی به شما نکرد قفل درب دستگاه را به خوبی بررسی کنید و از بسته شدن کامل درب دستگاه اطمینان حاصل کنید .
در برخی موارد کلید برق اصلی یا ماژول کنترل ماشین لباسشویی از کار می افتند و باعث روشن نشدن دستگاه می شوند . در صورتی که تجربه و تخصص در زمینه کار با سیم های برق و کارهای فنی ندارید توصیه می شود این امر را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا از خرابی بیشتر دستگاهتان جلوگیری شود.

– بگوش رسیدن سر و صدای زیاد از ماشین لباسشویی

بطور کلی ماشین های لباسشویی هنگام کار، سر و صدا ایجاد می کنند اما اگر متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در حین عملکرد دستگاهتان شدید باید برخی موارد را بررسی کنید . به عنوان مثال ، گاهی اوقات برخی از اجسام مانند سکه، گیره سر و غیره که در جیب های لباس قرار دارند به طور تصادفی درون ماشین لباسشویی قرار می‌گیرند و در حین چرخه شستشو با دیواره درام بررخورد نموده و سر و صدا ایجاد می کنند اما اگر هیچ چیزی در داخل ماشین لباسشویی وجود ندارد ممکن است جسمی در درآم دستگاه گیر کرده باشد که در این صورت با از بین بردن این گرفتگی مشکل برطرف می ‌شود.

– استشمام بوی بد از داخل ماشین لباسشویی

به مشام رسیدن بوی بد از داخل دستگاه ممکن است مشکل جدی به نظر نرسد اما در صورتی که یک ماشین لباسشویی بوی بدی داشته باشد ، تمام اهداف تمیز کردن لباس ها را با شکست مواجه می کند . در بیشتر موارد بوی بد به دلیل ترکیب شدن آب سرد و ماده شوینده مایع است . زیرا ترکیب این دو ماده می تواند منجر به تجمع باکتری و کثیفی ها شود . در این صورت تغییر آب چرخه شستشو از سرد به گرم معمولاً این مشکل را برطرف می کند همچنین روشن کردن خالی ماشین لباسشویی و استفاده از سرکه سفید داخل آن نیز این بو را برطرف می کند.

برخی دیگر از مشکلات شایع لباسشویی وستینگهاوس شامل عدم آبگیری دستگاه ، عدم چرخش لگن دستگاه در حین چرخه شستشو ، باربیش از حد ماشین لباسشویی در حین کار، نشتی یافتن آب و مواد شوینده از داخل دستگاه به بیرون می باشد.

تعمیرات وستینگهاوس در کرج با گارانتی
تعمیرات وستینگهاوس در کرج با گارانتی

مشکلات شایع ماشین ظرفشویی وستینگهاوس

یکی از دستگاه های برقی خانگی که باعث آسان تر شدن کارهای خانه و کمک حال خانم های خانه دار شده است، ماشین ظرفشویی می باشد . این دستگاه ها با شستشوی ظرف های کثیف انجام این کار را برای خانم ها ساده تر کرده و علاوه بر این باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز می شوند.
ماشین های ظرفشویی وستینگهاوس با طراحی کاربر پسندانه و برخورداری از ویژگی های مدرن محبوب کاربران بوده و استفاده از آن ها در خانواده های پرجمعیت یک گزینه ایده آل است.
بنابراین با توجه به رفاه و راحتی که این دستگاه ها در خانه به ارمغان می آورند ، خرابی آنها ممکن است باعث ناامیدی افراد خانواده شود . اما جای نگرانی نیست زیرا ماهان سرویس متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در کرج است و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات دستگاه را برطرف کند.
ایرادات شایع ماشین های ظرفشویی وستینگهاوس عبارتند از:

– نشتی آب از دستگاه یا پر شدن بیش از حد دستگاه با آب

طبق توصیه تکنسین های ماهان سرویس در صورتی که ماشین ظرفشویی وستینگهاوس شما نشتی دارد می‌توانید با با بستن شیر آب منتهی به ماشین ظرفشویی فورا اقدام کنید. این شیر معمولاً در زیر سینک آشپزخانه قرار دارد. کدخطای F1 در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس نشان می ‌دهد که نشتی در جایی از دستگاه شناسایی شده است. در حالی که کد خطای F3 مشکل را دردر محافظ سرریز نشان می دهد. محافظ سریز معمولاً در گوشه سمت چپ جلوی ماشین ظرفشویی قرار دارد و باید به راحتی به بالا و پایین حرکت کند ،زیرا باید با پر شدن آب وان بالا بیاید و هنگامی که به ارتفاع معینی رسید نشان می دهد که ماشین ظرفشویی پر شده است . با بلند کردن این محافظ پر کردن و تمیز کردن زیر آن شروع کنید تا دوباره آزادانه بتواند حرکت کند و اگر مشکل ادامه داشت برای تعمیر از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

– ماشین ظرفشویی تخلیه نمی کند.

در صورتی که ماشین ظرفشویی وستینگهاوس به درستی تخلیه نشود آب راکد در کف دستگاه مشاهده می شود و پس از اتمام چرخه شستشو کد خطای F2 ظاهر می گردد .در این گونه موارد ابتدا باید دستگاه را از برق بکشید تا خطر برق گرفتگی از بین برود سپس باید اطراف فیلتر را که ممکن است مسدود شده باشند خوب بررسی کنید و زباله های موجود در آن را تخلیه کنید ، اگر فیلترها کثیف نبودن لوله تخلیه را باید از نظر گرفتگی و انسداد بررسی کنید.
برخی دیگر از خطاهای رایج ماشین ظرفشویی وستینگهاوس شامل چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی ، کثیف ماندن ظروف پس از پایان چرخه شستشو ، کار نکردن دکمه های روی دستگاه و صفحه لمسی روی دستگاه و غیره می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *