ماهان سرویس .

مرکز تعمیر یخچال و فریزر در وردآورد فوری با گارانتی

تعمیر یخچال و فریزر در وردآورد توسط ماهان سرویس ، با یک تماس در منزل انجام می شود. تعمیر انواع یخچال و فریزر و ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی در ماهان سرویس انجام می شود.
برای درخواست تعمیرکار ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر یخچال و فریزر در وردآورد

ماهان سرویس  با بکارگیری سرویسکاران و نیروهای مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیر و عیب یابی انواع لوازم خانگی برقی فعالیت دارد.
این شرکت کار خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نموده و بیش از یک دهه در زمینه تعمیر این لوازم خانگی تجربه کاری دارد.
ماهان سرویس همه روزه و حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم خود بوده و در کمترین زمان ممکن نیروهای خود را به محل اعزام می کند.

✵ تعمیر انواع پخچال در وردآورد
✵ تعمیر فریزر در وردآورد
✵ تعمیر یخچال در منزل در وردآورد
✵ تعمیر ساید بای ساید در وردآورد
✵ تعمیر  فوری یخچال با کمترین قیمت

 

تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر
شارژ گاز یخچال
تعمیر فن یخچال تعمیر المنت دیفرست – یخ زدایی یخچال
تعویض فیلتر آب یخچال و ساید تعمیر برد یخچال و فریزر
تعویض ترموستات ، رله و اورلود یخچال تنظیم درب یخچال
تعویض سنسور دیفراست کلیه مشکلات و خرابی های یخچال ، ساید و فریزر

mahan karaj call

تعمیر انواع یخچال های ایرانی و خارجی در وردآورد

یخچال سامسونگ ، یخچال ال جی ، یخچال بوش ، یخچال اسنوا ، یخچال دوو ، یخچال امرسان ، یخچال ایستکول ، یخچال دیپوینت ، یخچال جی پلاس ، یخچال ایکس ویژن ، یخچال تی سی ال ، یخچال پارس ، یخچال پاکشوما ، یخچال کلور ، یخچال سام ، یخچال کندی ، یخچال هاردستون ، یخچال مایدیا ، یخچال بکو ، یخچال بهی ، یخچال زیرووات ، یخچال هیوندای ، یخچال وایت هاوس ، یخچال ویرپول ، یخچال  وستینگ هاوس ، یخچال  کنوود ، یخچال آرچلیک ، یخچال حایر ، یخچال الکترواستیل ، یخچال جنرال استیل ،  یخچال هیمالیا ، یخچال سوزوکی ، یخچال پلادیوم ، یخچال بنس ، یخچال بست ، یخچال وست پوینت ، یخچال جنرال ، یخچال فیلور ، یخچال مجیک شف ، یخچال لایف ، یخچال دونار ، یخچال یخساران ، یخچال پلار ، یخچال تکنوهاوس ، یخچال اکسنت ، یخچال آر تی سی ، یخچال سیلور ، یخچال آزمایش ، یخچال جنرال لوکس ، یخچال مابه ، یخچال  الکترولوکس ، یخچال AEG ، یخچال زیمنس و…

شایع ترین علائم خرابی یخچال شامل چیست؟

تجهیزات خنک کننده خانگی صرف نظر از برند و مدل ، ساختار اولیه مشابهی دارند . در نتیجه خرابی هایی که در طول سالیان در آنها رخ می دهد نیز معمولاً مشابه است.
شایع ترین علائم خرابی یخچال عبارتند از :
– ایجاد یخ یا برفک در قسمت فریزر یخچال
– صدای بلند یخچال در حین کار یا لرزش داشتن شدید
– یخچال روشن نمی شود.
– دستگاه بدون وقفه کار می کند و خاموش نمی شود.
– بدنه یخچال بسیار گرم است‌.
– آب از داخل دستگاه به بیرون نشتی پیدا کرده است.
– بدنه یخچال برق دارد.
حتی اگر یخچال همچنان به کار خود ادامه می دهد و مواد غذایی را خنک می‌ کند اما متوجه هر یک از علائم ذکر شده شدید به تعمیرکار یخچال نیاز دارید. بدین منظور برای تعمیر یخچال در خرمدشت می ‌توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از خدمات این مرکز برای تعمیر دستگاه خود بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات ماهان سرویس شامل چیست؟

– اولین مزیت استفاده از خدمات ماهان سرویس ، پاسخ سریع این مرکز به سفارشات است ، بطوری که پس از ثبت سفارش بلافاصله تکنسین‌های خود را به محل مشتری اعزام می کند.
– تکنسین های ماهان سرویس همه از بین افرادی انتخاب می شوند که علاوه بر علم و دانش در زمینه ی عیب یابی و تعمیر انواع مدل ها و برندهای یخچال ، دارای تجربه زیادی نیز در این امر هستند و تنها با یک بررسی ساده مشکل دستگاه را شناسایی می کنند .
– هزینه های تعمیرات این مرکز نیز به نفع مشتریان است. زیرا ماهان سرویس ، خدمات خود را با نازلترین قیمت ها ارائه می کند.
– مزیت بعدی ارائه گارانتی برای تمام کارهای تعمیراتی تکنسین ها است که طبق آن شرکت متعهد می شود در صورتی که دستگاه طی سه ماه دوباره دچار همان مشکل شد به صورت رایگان تعمیر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *