ماهان سرویس .

نمایندگی تعمیر یخچال مابه -کمترین قیمت -180 روز گارانتی

تعمیر یخچال مابه در کرج – فردیس و مارلیک توسط ماهان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کمترین زمان انجام می شود.
. یخچال مابه یکی از برندهای پرطرفدار یخچال است که از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار است. برای تعمیر یخچال مابه در کرج باید از مراکزی کمک بگیرید که دارای تکنسین و تعمیرکاران ماهر و متخصصی می ‌باشند . ماهان سرویس یکی از این مراکز است که با دارا بودن بیش از یک دهه سابقه کاری و همکاری با نیروهای با تجربه توان برطرف کردن تمام مشکلات ایجاد شده در یخچال شما را دارا می باشد.

ماهان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج – فردیس – مارلیک

یکی از مراکز بزرگ و با سابقه تعمیر یخچال مابه در کرج – فردیس و مارلیک ، ماهان سرویس نام دارد . نیروهای مشغول به کار در این مرکز همه از بین افراد ماهر و متخصصی انتخاب می شوند که علاوه بر تجربه و تبحر علم تعمیر این دستگاه ها را دارا بوده و با یک بررسی ساده می توانند مشکلات ایجاد شده در آنها را تشخیص داده و تعمیر کنند.

تعمیر یخچال ، فریز و ساید بای ساید مابه mabe
✵ تعمیر ساید بای ساید مابه 
✵ تعویض و تعمیر موتور یخچال مابه 
✵ تعمیر یخچال مابه در منزل

تعمیر یخچال مابه در تمام نقاط کرح

. تعمیر یخچال مابه در مهرشهر ، تعمیر یخچال مابه در عظیمیه، تعمیر یخچال مابه جهانشهر . تعمیر یخچال مابه در باغستان ، تعمیر یخچال مابه شاهین ویلا ، تعمیر یخچال مابه در گوهردشت . تعمیر یخچال مابه در دهقان ویلا ، تعمیر یخچال مابه در گلشهر ، تعمیر یخچال مابه در حصارک . تعمیر یخچال مابه مهرویلا و…

نمایندگی تعمیر یخچال مابه
نمایندگی تعمیر یخچال مابه

چگونه متوجه شویم موتور یخچال مابه خراب است؟

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در یخچال های مابه ایجاد شود از کار افتادن موتور دستگاه است . در صورتی که هر دو تا سه دقیقه یکبار صدای خاصی از یخچال مانند صدای کلیک کردن به گوش می رسد به احتمال زیاد ممکن است موتور یخچال سوخته یا قفل شده باشد . در برخی موارد احتراق و فشرده سازی موتور یخچال نیز ممکن است باعث ایجاد این علائم شده و با سوختگی موتور اشتباه گرفته شود، بنابراین برای تشخیص علت مشکل ایجاد شده حتماً از یک تعمیر کار حرفه ای که در زمینه خدمات فنی دارای تجربه است ، کمک بگیرید.

یخچال مابه کار می ‌کند اما خنک نمی شود، دلیل آن چه می ‌تواند باشد؟

کانال های آب در یخچال وجود دارند در صورتی که این کانال‌های آب مسدود شوند ممکن است باعث شود که دستگاه خنک نشود. باز بودن درب دستگاه به مدت طولانی و یا عدم وجود برق در یخچال نیز می تواند باعث خنک نشدن داخل دستگاه شود. عیب یابی درست و برطرف کردن این مشکلات باعث بین رفتن آن می شود.

چگونه متوجه شویم موتور یخچال مابه گاز ندارد؟

بدین منظور ابتدا باید خروجی که یخچال به آن وصل است را بررسی کنید. در مرحله بعد باید به برد یخچال نگاهی بیندازید . در صورتی که موتور کار می کند اما داخل یخچال خنک نمی شود ممکن است گاز آن تمام شده باشد . اگر موتور کار نمی کند و یخچال خنک نمی شود ممکن است موتور یخچال معیوب باشد.

چرا موتور یخچال خراب می شود؟

افت مکرر ولتاژ و نوسانات ناگهانی از کارکرد کمپرسور دستگاه جلوگیری می کند . کمپرسور، مهم ترین بخش در بین سیستم های خنک کننده است ،بنابراین خرابی و فرسودگی کمپرسور مشکل خرابی کمپرسور یخچال را به دنبال خواهد داشت.
در این صورت برای تعمیر کمپرسور یخچال مابه در کرج می ‌توانید از تعمیرکاران تابان سرویس کمک بگیرید.

چرا چراغ یخچال روشن است اما داخل آن خنک نیست؟

اگر وقتی درب یخچال خود را باز کردید، متوجه شدید که چراغ یخچال روشن می‌ شود اما داخل یخچال خنک نیست می ‌توان فهمید که دستگاه شما برق را دریافت می ‌کند اما به دلیل خرابی قطعات نمی ‌تواند درست کار کند . در این صورت باید موتور دستگاه ، کانال های خنک کننده و فن پایه یخچال توسط تکنسین های متخصص در این زمینه بررسی شوند.

چرا قسمت بالای یخچال مابه خنک نمی شود؟

آب شدن یخ در یخچال ممکن است باعث مسدود شدن کانال‌های آب شده و آب باقی مانده در آن مسدود شده و کانال های هوا پر از آب شوند که این مسئله باعث عدم خنک شدن قسمت بالایی یخچال می شود . دلیل دیگر خرابی موتور فن داخلی است.

گاز داخل یخچال مابه چند سال عمر می ‌کند؟

گاز یخچال مابه سال ها بدون بیرون رفتن یعنی به صورت چرخه ای استفاده می شود . تنها دلیلی که ممکن است این گاز تمام شود نشتی یافتن آن به بیرون است اما به عنوان مثال یخچال هایی وجود دارند که بیش از سی سال بدون نشتی گاز استفاده می‌شوند.
در صورتی که گاز در یخچال وجود نداشته باشد ، دستگاه نمی تواند عملکرد خنک کننده خود را انجام دهد. برای جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی موجود در یخچال باید از یک تکنسین ماهر در این زمینه برای پر کردن گاز یخچال کمک بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات تابان سرویس چیست؟

– تابان سرویس سریع ترین پاسخ را به مشکلات مربوط به تعمیر یخچال را به مشتریان خود می ‌دهد.
– این مرکز با برخورداری از پرسنل متخصص و آموزش دیده در زمینه های تعمیر یخچال که در این مورد تجربه کافی نیز دارند ، می توانند مشکلات ایجاد شده در دستگاه را به طور کامل برطرف کنند.
– خدمات تابان سرویس با بهترین قطعات ارائه می شود. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد می توانید مطمئن باشید که از قطعات یدکی اصل که کیفیت بالایی دارند و باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شوند، استفاده می شود.
– نیروهای این مرکز تمامی کنترل های مرتبط با یخچال را انجام می دهند، از این رو یخچال به گونه‌ای تنظیم می‌شود که تا سالیان متمادی خراب نشود . این وضعیت از جمله عواملی است که باعث افزایش طول عمر یخچال شده و از ایجاد هزینه های اضافه برای تعمیر آن خودداری می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *