ماهان سرویس .

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج با 6 ماه گارانتی

ماهان سرویس یکی از مراکز معتبر تعمیر یخچال سامسونگ در کرج می باشد که در زمینه تعمیر انواع یخچال و فریزر ، ساید بای ساید سامسونگ دارای مهارت و سابقه بوده و مشکلات دستگاه را در کمترین زمان برطرف می کند.
برای آشنایی بیشتر شما شهروندان عزیز کرجی با ماهان سرویس که تعمیرات یخچال فریزرهای سامسونگ در استان البرز و فردیس را انجام می دهد ، در این مقاله به معرفی و بررسی خدمات ماهان سرویس و همچنین برای کمک به شما در عیب یابی مشکلات به وجود آمده در یخچال و فریزر، به معرفی برخی از شایع ترین خرابی های یخچال فریزرهای سامسونگ پرداخته ایم.

ماهان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یکی از مراکز بزرگ و با سابقه تعمیر یخچال سامسونگ در کرج ماهان سرویس نام دارد . نیروهای مشغول به کار در این مرکز همه از بین افراد ماهر و متخصصی انتخاب می شوند که علاوه بر تجربه و تبحر علم تعمیر این دستگاه ها را دارا بوده و با یک بررسی ساده می توانند مشکلات ایجاد شده در آنها را تشخیص داده و تعمیر کنند.

✅ تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج ✅ تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در کرج
✅ تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ✅ تعمیر کمپرسور یخچال سامسونگ
✅ تعمیر فن یخچال سامسونگ ✅ شارژ گاز یخچال سامسونگ
✅ تعمیر المنت دیفرست – یخ زدایی یخچال سامسونگ ✅ تعویض فیلتر آب یخچال و ساید سامسونگ
✅ تعمیر برد یخچال و فریزر سامسونگ ✅ تنظیم درب یخچال و ساید سامسونگ
✅ تعویض ترموستات ، رله و اورلود یخچال ✅ تعویض سنسور دیفراست یخچال و فریزر سامسونگ

mahan karaj min

 تعمیر یخچال سامسونگ در کرج با اعزام سریع تعمیرکار 

تعمیرکار یخچال سامسونگ در کرج در مهرشهر ، تعمیرکار یخچال سامسونگ در عظیمیه، تعمیرکار یخچال سامسونگ جهانشهر، تعمیرکار یخچال سامسونگ در باغستان ، تعمیرکار یخچال سامسونگ در شاهین ویلا ، تعمیرکار یخچال سامسونگ در گوهردشت  ، تعمیر یخچال سامسونگ در دهقان ویلا  ،تعمیرکار یخچال سامسونگ در گلشهر ، تعمیرکار یخچال سامسونگ در حصارک ،  تعمیر یخچال سامسونگ در مهرویلا و…

چرا ماهان سرویس ، مرکز مورد اعتماد تعمیر یخچال سامسونگ در کرج می باشد؟

به دلیل خدمات زیادی که این شرکت ارائه می دهد، مشتریان زیادی در سراسر استان البرز به آن اعتماد داشته و  تعمیر یخچال خود را به این مرکز می سپارند . برخی از خدمات ماهان سرویس شامل موارد زیر می باشد:

1 – یخچال از لوازم بسیار ضروری هر خانه ای است . در صورتی که این دستگاه دچار مشکلاتی شده و خراب شود باید سریعاً تعمیر شود .
ماهان سرویس به دلیل ارزشی که برای مشتریان خود قائل است نیروهای متخصص خود را در کمترین زمان به محل مشتری اعزام نموده تا سریعا مشکلات یخچال و فریزر مشتریان خود را برطرف کنند.

2 – ارائه کلیه خدمات نصب ، و خدمات تعمیر یخچال در محل در سریعترین زمان در کلیه مناطق کرج

3 – در صورتی که قطعاتی از یخچال و فریزر شما معیوب شده و نیاز به تعویض داشته باشد ، این مرکز از قطعات یدکی و اصل استفاده کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیر می شود.

4 – یکی از خدماتی که نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ ماهان سرویس در کرج ارائه می دهد مشاوره رایگان به مشتریان خود توسط سرویسکاران مجرب می باشد .
در صورتی که مشکلات ایجاد شده در دستگاه طوری باشد که مشتری بتواند دستگاه خود را تعمیر کند ، سرویسکاران با ارائه مشاوره رایگان و تلفنی مشتریان خود را راهنمایی می کنند.

مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج
مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

5 – تعمیرکاران این شرکت قبل از آنکه کار تعمیرات یخچال های سامسونگ را آغاز کنند ، ابتدا هزینه تعمیرات و یا قطعات را برای مشتری به صورت حدودی و تخمینی برآورد می‌کنند تا مشتری آگاه شده و در عمل انجام شده قرار نگیرد.

6 – دستمزد سرویسکاران این شرکت منصفانه و در برحسب توان مردم و مطابق با تعرفه هایی که نهاد های مربوطه تعیین می کند در نظر گرفته شده است.
– دانش و تجربه تعمیرکاران ماهان سرویس در زمینه تعمیر و سرویس یخچال های سامسونگ کاملاً به روز بوده و می توانند این دستگاه ها را در محل در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کنند .

7 – در صورت در خواست و تمایل مشتریان ، این شرکت سرویس کاران خود را به منظور سرویس کردن دستگاه های سامسونگ به صورت منظم و دوره ای به محل اعزام می کند.

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ بستگی به نوع خرابی و نوع مدل یخچال دارد. بعضی از هزینه‌های مختلف ممکن است شامل هزینه قطعات، هزینه لوازم جانبی و حق الزحمه باشد. برای برآورد قیمت، می‌توانید با ماهان سرویس تماس بگیرید .

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل توسط تعمیرکار، با ماهان سرویس تماس گرفته شود تا یک تعمیرکار مجرب و متخصص برای شما اعزام شود. در این صورت، تعمیرکار مربوطه با توجه به نوع و شرایط خرابی، مشکل را تشخیص داده و راه حل مناسبی را برای رفع آن ارائه می دهد.
اگر مشکل در محل قابل حل است، تعمیرکار اقدام به تعمیر آن می کند. در صورتی که قطعات یخچال سامسونگ خراب شده باشند، تعمیرکار ماهان سرویس این قطعات را با قطعات جدید و اصلی جایگزین می کند.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ انواع خدمات را برای مشتریان خود ارائه می دهد که شامل موارد زیر می شود:
1. تعمیر و نگهداری: نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ قابلیت تعمیر و نگهداری انواع خرابی های یخچال سامسونگ را دارد، از جمله مشکلات مربوط به کمپرسور، فن خنک کننده، درب، سیستم جریان هوا و …
2. قطعات یدکی: نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مجهز به قطعات یدکی اصلی و با کیفیت برای تعمیر دستگاه های خراب شده است.
3. تعمیر یخچال در محل و مشاوره فنی: نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ ، پس از تعمیر یخچال در منزل ، با مشاوره فنی در مورد نگهداری نحوه استفاده از دستگاه های یخچال سامسونگ به پیشگیری از تکرار مشکل کمک می کند.

علائم خرابی یخچال سامسونگ

۱. عدم سرد شدن: اگر یخچال شما درجه حرارت مناسب را حفظ نمی کند و مواد غذایی داخل آن داغ می شوند، احتمال خرابی یکی از قطعات داخلی آن وجود دارد.
۲. صدای غیر طبیعی: صدای بلند و غیر طبیعی می تواند نشانه خرابی یخچال باشد، به خصوص اگر صدایی شبیه به دنده خوردگی یا صدای لرزشی شنیده می شود.
3. خرابی در بخش یخچال یا فریزر: اگر بخش یخچال یا فریزر یخچال سامسونگ شما داغ بوده یا سرد نمی شود، بخش های داخلی آن خشک یا بی رنگ شده اند یا یخچال قطعاً خراب است و باید تعمیر شود.
4. نشت آب: اگر آب از یخچال سامسونگ شما نشت می کند، ممکن است لوله های آب درون آن خراب شده باشد.
5. روشن نشدن نور داخلی: اگر نور داخلی یخچال سامسونگ شما روشن نمی شود، احتمالاً لامپ داخلی یا سوکت آن خراب شده است و باید تعویض شود.
6. بوی بد: اگر در یخچال سامسونگ شما بوی بدی احساس می کنید، این نشانه یکی از مشکلات داخلی آن مانند بوی بد مواد غذایی فاسد شده است.
در هر صورت، برای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تعمیر موتور یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر موتور یخچال سامسونگ باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب انجام شود. برای تعمیر موتور یخچال سامسونگ، ابتدا تعمیرکار باید بررسی کند که مشکل و خرابی چیست. سپس باید موتور را باز کرده و بررسی کند که کدام قطعات موتور دچار خرابی شده‌اند. بعد از شناسایی قطعات خراب، تعمیرکار باید قطعات جدید را به جای قطعات خراب قرار دهد. در بعضی موارد، ممکن است نیاز به تعویض کل موتور باشد که در این صورت باید موتور جدید را نصب کرد. پس از تعمیر موتور، تعمیرکار باید تست‌های لازم را انجام داده و مطمئن شود که موتور به درستی کار می‌کند. همچنین برای جلوگیری از خرابی‌های بعدی، تعمیرکار باید مشتری را در خصوص نگهداری و تعویض قطعات موتور آموزش دهد.

راه کارهای افزایش عمر تمام مدل های یخچال فریزرهای سامسونگ

– برای آنکه بتوانید کارایی یخچال و فریزر خود را افزایش دهید ، باید برخی از نکات مهم را رعایت کنید تا علاوه بر کارایی بتوانید از یخچال و فریزر خود به مدت طولانی استفاده نموده و همچنین از خراب شدن آن جلوگیری کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشند :
– با توجه به اینکه قرار دادن مواد غذایی گرم درون یخچال ، انرژی زیادی از موتور دستگاه برای خنک کردن آنها می گیرد ، بنابراین باید از قرار دادن مواد غذایی گرم درون یخچال خودداری کنید .
– اگر قصد تمیز کردن درون یخچال و یا شستن آن را دارید ، ابتدا باید دستگاه خود را از برق کشیده و پس از شستشو چند ساعت صبر کنید تا کاملاً خشک شود و سپس آن را به جریان برق متصل کنید.
– از آنجایی که برفک فریزر می تواند به دستگاه فشار بیشتری وارد آورد ، در صورتی که دستگاه شما دچار برفک شده است سریعاً آن را به طور کامل از بین ببرید.
– از قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت یخچال درون آن خودداری کنید.
– در صورت ایجاد ارور و کدهای خطا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام کنید.
– برای جلوگیری از خراب شدن فن یخچال های ساید بای ساید فاصله یخچال با دیوار را رعایت کنید.

رایج ترین خرابی های یخچال های سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین لوازمات خانگی در بین ایرانیان می باشد .
با توجه به اینکه این دستگاه ها در تمام ساعات شبانه روز به برق متصل بوده و وظیفه خنک کردن مواد غذایی را بر عهده دارند ، ممکن است با مشکلات و خرابی های روبرو شده و نیاز به تعمیر سریع داشته باشند . برخی از این مشکلات شامل موارد زیر می باشند:
– عدم روشن شدن دستگاه
– عدم کارکرد یخساز
– از کار افتادن قسمت های کمپرسور یا ترموستات یخچال فریزر
– خراب شدن فن دستگاه های ساید بای ساید
– عدم کارکرد سنسور های دیفراست و دمای داخلی
– قادر نبودن دستگاه برای کار به صورت اتوماتیک
– خراب شدن فن دستگاه

در صورتی که هر یک از موارد فوق در یخچال و فریزر سامسونگ شما ایجاد شد ، می توانید برای تعمیرات سریع و به موقع آن با ماهان سرویس که نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در کرج می باشد تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن یخچال خود را تعمیر کنید.

خرابی های رایج یخچال ساید بای ساید سامسونگ

1. عملکرد نادرست سیستم NO FROST

این مشکل جزء شایع ترین خرابی های یخچال های ساید بای ساید محسوب شده و علامتی است که نشان می دهد یخچال خراب شده است .
در روند خرابی عملکردی ترین سیستم No FROST یخچال به اندازه کافی سرما تولید نمی کند و باعث خراب شدن مواد غذایی می شود . دو دلیل می تواند باعث ایجاد این مشکل شود:

– ایجاد مشکل در سیستم یخ زدایی
هنگامی که اواپراتور در یخچال با یخ و برفک پوشیده شود باعث مسدود شدن فن و پره های آن می گردد . به علاوه هوا به طور معمول در داخل محفظه خنک کننده گردش نمی‌ کند ، در نتیجه دمای یخچال برای یخ زدن و منجمد کردن مواد غذایی کافی نیست .
در این مورد مشکل به سادگی حل می شود تنها کافیست دیفراست را یخ زدایی کنید تا مشکل دستگاه برطرف شود ، اما برای عملکرد عادی سیستم ساید بای ساید انجام تشخیص‌های کامل و سرویس کلیه دستگاه ها از اهمیت برخوردار است . برای انجام این امر لازم است از تعمیرکاران ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

– کارکرد کم عناصر گرمایش در سیستم دیفراست
این عنصر ویژه بخاری است که در قسمت تبخیر کننده قرار داشته و یخ دیفراست را از بین می برد .
هنگامی که اپراتور به تدریج شروع به گرفتگی توسط برفک می کند فرایند تبادل حرارت مختل می‌شود . برای از بین بردن این مشکل از تعمیر کاران ماهر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

2. عملکرد نادرست سنسور یخ زدایی

سنسور یخ زدایی یکی از قسمت های یخچال های ساید بای ساید است که بر روی خود اپراتور نصب است و فورا فرمان می دهد تا چرخه یخ زدایی را روشن کرده و یا آن را خاموش کنید . اما اگر چرخه یخ زدایی در یخچال حذف شود ، یخچال در حالت یخ زدایی باقی مانده و با ایجاد این مشکل کمپرسور توان روشن شدن را نخواهد داشت که این امر موجب افزایش دمای داخل یخچال می گردد .
در این گونه مواقع نه تنها لازم است که سنسور بلکه موتور و کمپرسور نیز باید تعمیر شده و یا تعویض شوند که هزینه های زیادی را در پی خواهند داشت.

3. خرابی واحد کنترل برق

تقریباً همه واحدهای سیستم ساید بای ساید نسبت به هرگونه افت جزئی سیستم تغذیه یا برق بسیار حساس هستند . برای جلوگیری از خرابی واحد برق ، یخچال را با استفاده از محافظ یا تثبیت کننده برق به پریز متصل کنید .

4. گرم شدن بیش از حد یخچال ساید بای ساید سامسونگ

ممکن است متوجه شوید بیرون یخچال ساید بای ساید شما گرم است که این یک نتیجه طبیعی از گرمای از بین رفته توسط فرایند تبرید است . اما اگر احساس می کنید دیواره های خارجی یخچال شما گرم تر از حد معمول است سریعا با ماهان سرویس تماس بگیرید.

5. خنک نکردن درست یخچال ساید بای ساید سامسونگ

اگر یخچال ساید بای ساید شما جدید است برای رسیدن به دمای تنظیم شده ممکن است چند ساعت طول بکشد با این حال اگر در هر زمان دیگری احساس می کنید که دستگاه شما به درستی خنک نمی شود باید نکات زیر را رعایت کنید :
– اطمینان حاصل کنید که بین یخچال و دیوار حدود ۵۰ میلی متر فاصله بوده و دستگاه از سقف نیز ۱۰۰ میلیمتر فاصله دارد‌ .
– یخچال را در جای مناسب قرار دهید و مطمئن شوید که درسطح صاف و یکنواختی قرار دارد . از قرار دادن دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید یا نزدیک به منابع گرما مانند اجاق گاز خودداری کنید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در کرج
تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در کرج

– از قرار دادن بار زیاد در داخل یخچال اجتناب کنید ، زیرا وجود وسایل زیاد در یخچال ساید بای ساید می تواند دریچه ها را مسدود نموده و دما را در نقاط مختلف تحت تاثیر قرار دهد.
– درب های دستگاه را کاملا بسته و محکم کنید و از باز و بسته کردن مکرر درب ها بپرهیزید ، زیرا باعث خرابی لاستیک دور درب یخچال شده که این مسئله باعث خروج هوای خنک از آن می گردد.

تماس با ماهان سرویس مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

اگر در شهر کرج به دنبال یک مرکز تعمیر و سرویس یخچال فریزرهای سامسونگ می‌گردید ، با ماهان سرویس که یکی از مراکز حرفه ای در این زمینه است ، تماس بگیرید .
این مرکز با بهره‌ گیری از تعمیرکاران ماهر و فنی حرفه ای کار که در زمینه تعمیر انواع یخچال های سامسونگ دارای تجربه و مهارت عملی کافی می باشند ، در کمترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را برطرف می کنند .

4 پاسخ

  1. سلام یخچال بالا فریزر پایین داریم ولی جا میوه ای یخچال یخ میزنه. درجه یخچال ۳ و فریزر منفی ۱۹. مشکل چیست و چقدر هزینه دارد. تشکر

    1. سلام .
      برای تشخیص دقیق ، لازمه بازدید بشه . این ایراد میتونه دلایل مختلفی داشته باشه : خرابی فن ، خرابی برد ، خرابی سنسور و..
      برای بازدید با شماره 09353001695 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *