ماهان سرویس .

مرکز تعمیر یخچال در گرمدره فوری با گارانتی

تعمیر یخچال در گرمدره با گارانتی و در کمترین زمان توسط ماهان سرویس انجام می شود.
یخچال یک دستگاه خنک کننده است که با روش فشرده سازی بخار کار نموده و موادغذایی را برای ماندگاری در مدت زمان طولانی خنک نگه می‌دارد . هدف از سرمایش توسط یخچال به دست آوردن دمای کمتر از دمای محیط در یک فضای بسته و حفظ مداوم این دما است . امروزه وجود یخچال در هر خانه‌ای یک ضرورت محسوب می شود . بدیهی است که یخچال نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر در حین کار ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیر یخچال در گرمدره می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از خدمات این مرکز با تجربه در زمینه تعمیر انواع برند ها و مدل های یخچال با نازلترین قیمت ها کمک بگیرید.

ماهان سرویس مرکز تخصصی تعمیر یخچال در گرمدره

در ماهان سرویس انواع یخچال ، فریزر، سایدبای ساید و آبسردکن در سریعترین زمان ممکن در محل ، تعمیر می شوند .
ماهان سرویس با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر ، اقدام به سرویس و تعمیر انواع یخچال ، فریزر و ساید بای ساید می نماید.

mahan karaj call

تعمیر انواع یخچال های ایرانی و خارجی در گرمدره

یخچال سامسونگ ، یخچال ال جی ، یخچال بوش ، یخچال اسنوا ، یخچال دوو ، یخچال امرسان ، یخچال ایستکول ، یخچال دیپوینت ، یخچال جی پلاس ، یخچال ایکس ویژن ، یخچال تی سی ال ، یخچال پارس ، یخچال پاکشوما ، یخچال کلور ، یخچال سام ، یخچال کندی ، یخچال هاردستون ، یخچال مایدیا ، یخچال بکو ، یخچال بهی ، یخچال زیرووات ، یخچال هیوندای ، یخچال وایت هاوس ، یخچال ویرپول ، یخچال  وستینگ هاوس ، یخچال  کنوود ، یخچال آرچلیک ، یخچال حایر ، یخچال الکترواستیل ، یخچال جنرال استیل ،  یخچال هیمالیا ، یخچال سوزوکی ، یخچال پلادیوم ، یخچال بنس ، یخچال بست ، یخچال وست پوینت ، یخچال جنرال ، یخچال فیلور ، یخچال مجیک شف ، یخچال لایف ، یخچال دونار ، یخچال یخساران ، یخچال پلار ، یخچال تکنوهاوس ، یخچال اکسنت ، یخچال آر تی سی ، یخچال سیلور ، یخچال آزمایش ، یخچال جنرال لوکس ، یخچال مابه ، یخچال  الکترولوکس ، یخچال AEG ، یخچال زیمنس و…

انواع یخچال که در گرمدره توسط ماهان سرویس تعمیر می شود

یخچال های امروزی دمای پایین تری را درست بالاتر از نقطه انجماد آب نگه می دارند . این دستگاه ها در طرح ها و اندازه های مختلف تولید شده و حتی می توان این دستگاه ها را به گونه ای سفارشی کرد که به طور کامل با نیازهای کاربران مطابقت داشته باشد. تخمین زده می شود که تقریباً در تمام خانواده های ایرانی یک یخچال وجود دارد. انواع مدل های یخچال شامل موارد زیر هستند:

یخچال و فریزر ساید بای ساید

این یخچال ها طوری طراحی شده اند که یخچال و فریز نزدیک و کنار هم قرار دارند . این دستگاه ها بزرگتر از مدل هایی هستند که فریز در قسمت بالا یا پایین یخچال قرار داشته و برای خانواده های پرجمعیت مناسب هستند.
یخچال های ساید بای ساید دارای یخ ساز داخلی بوده و درب های باریک آن به فضای چرخشی کمتری نیاز دارد ، بنابراین مناسب برای آشپزخانه های کوچک هستند . ظرفیت فریزرهای این دستگاه ها نیز در مقایسه با مدل های دیگر بیشتر است.

یخچال فریزرهای مدل فریزر پایین

در این دستگاه ها، یخچال در قسمت بالایی دستگاه و فریزر در پایین آن می باشد . این دستگاه ها در مقایسه با فریزرهای بالا ظرفیت بیشتری دارند.

تعمیر یخچال در گرمدره
تعمیر یخچال در گرمدره

یخچال فریزرهای مدل فریزر بالا

در این دستگاه ها فریزر در قسمت بالای یخچال قرار داشته و هزینه خرید آنها نسبت به سایر دستگاه ها کمتر بوده و بنابراین مقرون به صرفه تر هستند.

یخچال فریزرهای درب فرانسوی

در این دستگاه ها، یخچال دارای دو درب کنار هم بوده و درب های فریزر که در قسمت پایینی یخچال قرار دارد همانند کشو است . این دستگاه ها به فضای چرخشی کمتری نیاز داشته و بنابراین برای آشپزخانه های کوچک عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *