ماهان سرویس .

تعمیر یخچال در کمالشهر – کمترین قیمت با گارانتی

یکی از اصول مهم در نگهداری از لوازم برقی خانگی علاوه بر رعایت موارد مختلف آشنایی با یک مرکز تعمیر یخچال است که در مواقع ضروری بتواند به سرعت مشکلات ایجاد شده در دستگاه را شناسایی و برطرف کند. ماهان سرویس یکی از این مراکز معتبر است که خدمات تعمیر یخچال در کمالشهر کرج را ارائه می دهد .
دارا بودن بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در این زمینه باعث شده است تا نیروهای این مرکز بتوانند هرگونه خرابی و مشکل ایجاد شده در یخچال را به سرعت شناسایی و برطرف کنند.
به طور کلی یخچال به دستگاه هایی اطلاق می شود که بر اساس چرخه هایی بر اساس اصول ترمودینامیک با دما کار می کنند. این دستگاه ها از یک ماده خنک کننده پایدار استفاده می کنند که مسئول تبادل حرارت است.

ماهان سرویس مرکز تخصصی تعمیر یخچال در کمالشهر

در ماهان سرویس انواع یخچال ، فریزر، سایدبای ساید و آبسردکن در سریعترین زمان ممکن در محل ، تعمیر می شوند .
ماهان سرویس با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر ، اقدام به سرویس و تعمیر انواع یخچال ، فریزر و ساید بای ساید می نماید.

mahan karaj call

تعمیر انواع یخچال های ایرانی و خارجی در کمالشهر

یخچال سامسونگ ، یخچال ال جی ، یخچال بوش ، یخچال اسنوا ، یخچال دوو ، یخچال امرسان ، یخچال ایستکول ، یخچال دیپوینت ، یخچال جی پلاس ، یخچال ایکس ویژن ، یخچال تی سی ال ، یخچال پارس ، یخچال پاکشوما ، یخچال کلور ، یخچال سام ، یخچال کندی ، یخچال هاردستون ، یخچال مایدیا ، یخچال بکو ، یخچال بهی ، یخچال زیرووات ، یخچال هیوندای ، یخچال وایت هاوس ، یخچال ویرپول ، یخچال  وستینگ هاوس ، یخچال  کنوود ، یخچال آرچلیک ، یخچال حایر ، یخچال الکترواستیل ، یخچال جنرال استیل ،  یخچال هیمالیا ، یخچال سوزوکی ، یخچال پلادیوم ، یخچال بنس ، یخچال بست ، یخچال وست پوینت ، یخچال جنرال ، یخچال فیلور ، یخچال مجیک شف ، یخچال لایف ، یخچال دونار ، یخچال یخساران ، یخچال پلار ، یخچال تکنوهاوس ، یخچال اکسنت ، یخچال آر تی سی ، یخچال سیلور ، یخچال آزمایش ، یخچال جنرال لوکس ، یخچال مابه ، یخچال  الکترولوکس ، یخچال AEG ، یخچال زیمنس و…

تلفن تعمیرکار یخچال در کمالشهر 

ماهان سرویس مرکز خدمات تعمیر یخچال در کمالشهر است که با اعزام تکنسین های مجرب و آموزش دیده ، سرویس و تعمیر یخچال – فریزر و ساید را در منزل انجام می دهد. 
برای درخواست تعمیرکار یخچال در کمالشهر ، با ماهان سرویس تماس بگیرید. 

قطعات یخچال شامل چیست؟

مایع مبرد

مایع مبرد ، ماده است که در یخچال تبخیر شده و دمای خنک ایجاد می کند.

کمپرسور

کمپرسور از جمله قطعات بسیار مهم در یخچال بوده که وظیفه فشرده سازی گاز و انتقال آن از حالت گاز به مایع را بر عهده دارد.

لوله های خارجی پشت یخچال

گروهی از لوله های سیم پیچی در پشت یخچال وجود دارند که باعنوان کویل نیز شناخته می شوند و باعث تبادل گرما در یخچال می شوند.

شیر انبساط

شیر یا دریچه انبساط در یخچال آمونیاک را در حالت مایع به جریان در می آورد.

لوله های داخلی

لوله های داخلی گروهی از لوله های سیم پیچی در داخل یخچال هستند که برای تبادل حرارت استفاده می شوند.

کندانسور

یکی دیگر از قطعات مهم در یخچال کندانسور است که در آن مبرد از مایع به گاز تبدیل می ‌شود.

یخچال چگونه کار می ‌کند؟

نحوه عملکرد یخچال مطابق با توضیحات تکنسین های ماهان سرویس به شرح زیر است:
عملکرد یک یخچال ساده است اگرچه شامل برخی از فرایندهای فیزیکوشیمیایی است.
در ابتدا باید مبرد از طریق لوله های داخلی جریان یافته و با تغییر در فشار و تغییرات دما به گاز تبدیل شوند. با تغییر فاز، یک برهمکنش بین مایع خنک کننده و محیطی که در آن قرار دارد به وجود می‌آید. هنگامی که مبرد گرمای داخل یخچال را جذب می کند دستگاه خنک شده و هنگام عبور این مایع از سیستم جایگزین، گرما را به محیط منتقل و هوای گرم را خارج می کند.

مراحل تبرید در یخچال

در ابتدا برای تبرید، فشار و دمای گاز مبرد با عملکرد کمپرسور افزایش می یابد، سپس در کندانسور گاز پرفشار با استخراج گرما به حالت مایع می رسد . در این مرحله فشار سیستم تغییر نمی کند. در ادامه گاز از دریچه انبساط پیش استاتیکی عبور می کند یعنی دما و فشار ناگهان کاهش یافته و مبرد در حالت گاز مایع باقی می ماند.
سپس در اواپراتور پس از جذب حرارت از داخل، مبرد تبدیل به گاز می شود .این گاز وارد کمپرسور شده و دوباره سیکل شروع می شود. در این مرحله فشار ثابت است.

تعمیر یخچال در کمالشهر
تعمیر یخچال در کمالشهر

ایرادات شایع یخچال شامل چیست؟

– ایجاد یخ یا برفک در محفظه داخلی یخچال
– نشتی یافتن آب از داخل یخچال به بیرون
– کار نکردن فن یخچال
– گرم بودن فضای داخلی یخچال
– ایجاد یک لایه یخ بر روی لوله های کندانسور
– بسته نشدن درست درب دستگاه
– به مشام رسیدن بوی بد از داخل یخچال
– کار کردن یخچال با سر و صدای زیاد
– قطع و وصل شدن برق یخچال
در صورت مشاهده هر یک از علائم ذکر شده در دستگاه خود می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از تجربه و مهارت تکنسین های این مرکز برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *