ماهان سرویس .

مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج فوری با گارانتی

 تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج توسط ماهان سرویس در منزل انجام می شود.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

تعمیر یخچال  مستلزم آگاهی عمیق از اصل عملکرد دستگاه ، دارا بودن سال ها تجربه عملی و ابزارهای تخصصی برای تعمیر این دستگاه ها می باشد.
در صورتی که دارای یخچال الکترواستیل هستید و در کرج به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر این یخچال ها می گردید می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از تجربه و تخصص آنها برای برطرف کردن عیوب دستگاه خود استفاده کنید.
شما همچنین می توانید از مشاوره های رایگان تعمیرکاران این مرکز نیز استفاده کنید . بدین صورت که پس از برقراری تماس و بازگو کردن مشکلات دستگاه خود در صورتی که تکنسین های این مرکز تشخیص دهند که ممکن است خودتان بتوانید مشکل را برطرف کنید به صورت تلفنی شما را راهنمایی می کنند.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در کرج تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل
تعمیر یخچال الکترواستیل در منزل تعمیر کمپرسور یخچال 
تعمیر فن یخچال  شارژ گاز یخچال
تعمیر المنت دیفرست – یخ زدایی یخچال  تعویض فیلتر آب یخچال و ساید
تعمیر برد یخچال و فریزر  تنظیم درب یخچال و ساید
تعویض ترموستات ، رله و اورلود یخچال تعویض سنسور دیفراست یخچال و فریزر

mahan karaj call

 تعمیر یخچال الکترواستیل در منزل با اعزام تعمیرکار 

تعمیرکار یخچال الکترواستیل در کرج ،مهرشهر ، عظیمیه، جهانشهر، باغستان ، شاهین ویلا ، گوهردشت  ، دهقان ویلا ،گلشهر ، حصارک  مهرویلا و…
تعمیرکار یخچال الکترواستیل در فردیس ، مارلیک و….

این شرکت با سابقه طولانی مدت که چیزی بیش از نیم قرن می باشد توانسته است به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید یخچال،فریزر، سردخانه و فریزرهای صنعتی فعالیت نموده و افتخارات زیادی را برای اختراعات خود کسب کند.
نکته ای که در مورد تمام دستگاههای برقی بدیهی است این است که این دستگاهها از خرابی و آسیب مصون نبوده و پس از چند سال استفاده با اشکالاتی مواجه می شوند. در این گونه مواقع لازم است از افراد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر این دستگاه ها کمک گرفت.
ماهان سرویس یکی از مراکز تعمیر انواع یخچال، از جمله الکترواستیل در کرج است که خدمات تعمیر و سرویس است را توسط نیروهای ماهر و متخصص خود ارائه می دهد.
در ادامه این مقاله راهنمایی تکنسین های ماهان سرویس را در مورد خرابی های رایج یخچال الکترواستیل و بررسی هایی که قبل از تماس با تکنسین باید انجام دهید را با هم می خوانیم.

خرابی های رایج یخچال الکترواستیل شامل چیست؟

با توجه به آن که یخچال یکی از دستگاههایی است که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین پس ازمدتی یک نقطه شروع به خراب شدن می کند، شایع ترین علائم خرابی این یخچال ها عبارتند از:
– از کار افتادن کامل دستگاه
– یخچال کار میکند اما خنک نیست.
– آب از یخچال الکترواستیل به بیرون نشت پیدا کرده است.
– یخساز یخچال خراب شده و یا سر و صدای غیر معمول از دستگاه ایجاد شده است.
– برفک بر روی بدنه یخچال تشکیل شده است.
در صورت ایجاد هرگونه مشکل در یخچال الکترواستیل خود قبل از تماس با تعمیر کار موارد زیر را بررسی کنید.

محل اتصال یخچال خود را بررسی کنید.

گاهی اوقات ممکن است این واقعیت را فراموش کنید که تنها برق نداشتن پریز می تواند باعث ایجاد مشکلات در یخچال شود. در صورتی که پریز کار نمی کند باید مدتی به دنبال خروجی دیگری باشید تا بتوانید مشکل پریز را برطرف کنید . در صورتی که لوازم برقی دیگر هنگام استفاده از آن پریز کار می کنند اما یخچال الکترواستیل شما با آن پریز کار نمی کند راهنمای کاربر یخچال را برای قسمت های اصلی دستگاه بخوانید ،سپس دستگاه را از برق کشیده و اتصالات کابل را بررسی کنید و مطمئن شوید که همه چیز در جای خود قرار دارند.

سیم پیچ های کندانسور را بررسی کنید.

سیم پیچ های کندانسور در برخی از مدل های یخچال در پشت دستگاه قرار دارند. این سیم پیچ ها کاملاً گرم بوده، به طوری که میتوانند باعث خشک شدن کفش یا پارچه خیس شوند.
در برخی مدل ها این سیم پیچ ها در داخل یخچال قرار دارند. بطور کلی کندانسورها باید حداقل دو بار در سال تمیز شوند تا یخچال عملکرد مطلوبی داشته و عمرآن افزایش یابد.
قبل از تمیز کردن کندانسورها و ایجاد فشار بر روی آن ها ابتدا باید یخچال را از برق بکشید.
برای تمیز کردن آنها به تنها چیزی که نیاز دارید یک جاروبرقی با یک نازل به اندازه کافی نازک است که مستقیماً در دهانه قرار گرفته و تمام گرد و غبار انباشته شده را از بین ببرد.
در غیر این صورت می توانید از یک برس برای تمیز کردن سیم پیچ های کندانسور استفاده کنید. پس از انجام این امر ممکن است متوجه شوید که دستگاه شما عملکرد بهتری یافته است.

ترموستات یخچال الکترواستیل را بررسی کنید.

گاهی اوقات پس از قرار دادن مقدار زیادی غذای داغ در یخچال یا هنگامی که ترموستات بر روی درجه خیلی کم تنظیم شده باشد ،یخچال توانایی خنک کردن خود را از دست می دهد. در این هنگام باید سعی کنید ترموستات را کمی چرخانده و دمای آن را بالا ببرید و بررسی کنید و ببینید که آیا یخچال سرد می شود یا خیر.
فراموش نکنید که قرار دادن غذای گرم در یخچال می تواند علاوه بر خراب کردن غذا به یخچال نیز آسیب برساند. بنابراین برای جلوگیری از مشکلات گوارشی و خراب شدن یخچال ابتدا اجازه دهید غذای گرم کاملاً دمای خود را از دست داده و هم دما با دمای اتاق شود ، سپس آن را داخل یخچال قرار دهید.

نکات مهم در مورد نحوه نگهداری بهتر یخچال الکترواستیل

– توجه داشته باشید که وسایلی که وزن زیادی دارند ، بر روی سیم برق دستگاه قرار نگیرند زیرا باعث پاره شدن سیم و آسیب به آن می شوند.
– یخچال الکترواستیل خود را در جایی برای نصب قرار دهید که رطوبت نداشته باشد.
– از قرار دادن بار بیش از حد درون یخچال که خارج از ظرفیت دستگاه است، خودداری کنید.
– قرار داشتن هر چهار پایه یخچال بر روی زمین در هنگام نصب یکی از نکاتی است که باید برای افزایش عمر دستگاه و نگهداری مطلوب آن، ضروری است.
– در صورتی که قرار است به سفر رفته و بیش از بیست و یک روز از دستگاه خود استفاده نکنید، فراموش نکنید که حتما دستگاه خود را از برق کشیده، مواد غذایی داخل یخچال را خالی کرده و داخل دستگاه را تمیز کنید.
– از قرار دادنهر گونه وسیله ای بر روی یخچال خودداری کنید.
– بررسی کنید که ولتاژ ورودی به یخچال ۲۲۰ ولت باشد.

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج
تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

ماهان سرویس مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

به عنوان آخرین نکته تکنسین های ماهان سرویس توصیه می کنند در صورتی که هر گونه مشکلی در یخچال خود پیدا نمودید هرگز تصور نکنید که بهتر از راهنمای کاربر میدانید بنابراین راهنمای کاربر دستگاه خود را نگه داشته و بر طبق آن عمل کنید. اما هنگامی که مشکل از آنچه که می توانید انجام دهید فراتر رفت با تعمیرکار تماس بگیرید.
ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه کاری در زمینه ی تعمیر انواع مدل های یخچال الکترواستیل و همکاری با نیروهای ماهر ، متخصص و متعهد می تواند تمام مشکلات دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *