ماهان سرویس .

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در فردیس فوری با گارانتی

ماهان سرویس یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر ماشین لباسشویی کندی در فردیس است که بیشتر از یک دهه در این امر پیشتاز می باشد.
این مرکز به عنوان یکی از شرکت های مستقل تعمیر و سرویس انواع لوازم برقی خانگی فعالیت داشته و خدمات خود را برای تمام لوازم برقی خانگی از ماشین لباسشویی گرفته تا یخچال و تلویزیون ارائه می دهد.
تعمیرکاران این شرکت تخصص کافی برای انجام تعمیرات انواع دستگاه ها با برندهای متفاوت را دارا بوده و حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند.
بیشتر ما برای شستشوی لباس ها از ماشین دستشویی استفاده می ‌کنیم و تمام کارهای شستشوی خود از لباس های معمولی مانند تی شرت ، تاپ و شلوار گرفته تا موارد سنگین تر مانند پرده و ملافه را توسط این دستگاه ها انجام می ‌دهیم ، بنابراین لازم است از کار کردن دستگاه خود در شرایط مناسب اطمینان حاصل کنیم.
درست است که ماشین لباسشویی کندی یکی از برندهای پرطرفدار ماشین لباسشویی است ، اما این دستگاه‌ها نیز ممکن است با گذشت زمان دچار نقص هایی شده و نیاز به تعمیر و بررسی داشته باشند.
در این گونه مواقع تنها یک تماس با ماهان سرویس کافیست تا تعمیرکاران این شرکت با ابزارهای مورد نیاز به محل اعزام شده و تعمیرات دستگاه را با سرعت انجام ‌ دهند.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر لباسشویی کندی در فردیس

ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در تعمیر لوازم خانگی و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.
شما می توانید برای استفاده از خدمات این شرکت با آنها تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان سرویسکاران خود را برای انجام امور شما به محل اعزام کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در منزل تعمیر برد لباسشویی کندی
تعمیر موتور ماشین لباسشویی کندی تعمیر تایمر لباسشویی کندی
تعمیر (دیگ) درام ماشین لباسشویی کندی تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی کندی
تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی کندی تعویض لاستیک دور درب لباسشویی کندی
تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی کندی تعمیر بلبرینگ – کاسه نمد – شفت و سه نظام
تعمیر سنسور و المنت ماشین لباسشویی کندی تعمیر پایه های کابین ماشین لباسشویی کندی
تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی کندی

mahan karaj min

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

. تعمیر ماشین لباسشویی کندی در فردیس
. تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهرک ناز
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در شهرک گلستان
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در شهرک شقایق
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در شهرک شهید حسینی
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در شهرک طالقانی
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در شهرک منظریه
. تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی در مارلیک

چرا باید در انتخاب تعمیرکار ماشین لباسشویی حساسیت به خرج داد؟

به طور کلی تعمیرات دستگاه های برقی خانگی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل این کار نیاز به تخصص ، تجربه و تمرکز بالایی دارد.
با توجه به اینکه ساخت دستگاه ها در برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد ، بنابراین نیاز است از متخصصانی که در زمینه ی تعمیر برند های خاص مانند ماشین لباسشویی کندی تخصص و تبحر دارند ، کمک گرفت .
بنابراین باید برای این امر از مراکز معتبری که با تعمیرکاران متخصصی که در زمینه دستگاه ها و برندهای خاص فعالیت دارند همکاری می کنند ، تماس بگیرید.
لوازم برقی خانگی برای سهولت انجام کارهای خانه تولید می شوند خرابی این دستگاه ها نیز اجتناب ناپذیر بوده و برای جبران این خسارت ها نیاز به حضور افراد متخصص می باشد.

چرا ماهان سرویس؟

ماهان سرویس یکی از شرکت های مجاز در زمینه ی تعمیر انواع لوازم برقی بوده و محصولات کندی است .
با توجه به اینکه مراکز تعمیر لوازم خانگی تحت نظر اتحادیه مربوطه از استانداردها و خط‌مشی‌های مشخصی پیروی می کنند ، بنابراین خدمات با کیفیتی ارائه داده و مشتری می تواند به خیال راحت به آنها اعتماد کند‌.
یکی دیگر از دلایلی که باعث اعتماد مشتریان به ماهان سرویس شده است ، تجربه زیاد تکنسین های این شرکت در تعمیر ماشین لباسشویی کندی می باشد.
تجربه زیاد باعث می شود که تعمیرکاران این شرکت با ایرادات معمول ماشین های لباسشویی کندی آشنا بوده و قطعاتی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند را به خوبی تشخیص دهند.
برخی از لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی در صورت خراب شدن باید در کمترین زمان ممکن تعمیر شوند ، در غیر این صورت ممکن است دستگاه دیگر قابل تعمیر و کارکردن نباشد.
ماهان سرویس در صورت تماس مشتری به سرعت پاسخگوی آنها بوده و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند.
تعمیرکاران ماهان سرویس پس از بررسی دستگاه و عیب یابی از آن ، ابتدا هزینه های لازم را برآورد نموده و این مسئله را با مشتری در میان می گذارند و در صورت توافق تعمیر دستگاه را انجام می دهند.
در صورتی که ماشین لباسشویی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد نیروهای ماهان سرویس از قطعات یدکی اصل و اورجینال برای دستگاه مشتری استفاده می کنند.
نیروهای این شرکت پس از انجام کارهای تعمیراتی ، گارانتی کار خود را به مشتری ارائه داده و در صورت ایجاد مشکل دوباره در همان قسمت ، تعمیرات را به صورت رایگان انجام می دهند.
یکی دیگر از دلایل انتخاب ماهان سرویس توسط مشتریان این است که در صورتی که مشتری مطمئن نباشد که مشکل دستگاهش از چیست می تواند با این شرکت تماس گرفته و پس از بازگو کردن مشکل در صورتی که بتواند تنهایی از عهده برخی از مشکلات دستگاه برآید تعمیرکاران ماهان سرویس به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی های لازم را به مشتری ارائه می ‌کنند .
اما برخی از مشکلات مانند تعویض تسمه و درزگیرها ، تعویض پمپ یا موتور و غیره با توجه به اینکه یک کار تخصصی است بنابراین باید توسط افراد متخصص نیز انجام شود.

خرابی های شایع ماشین لباسشویی کندی شامل چیست ؟

به عقیده تعمیرکاران ماهان سرویس عمده ترین مشکلاتی که ماشین‌های لباسشویی کندی با آن روبرو می شوند عبارتند از :
– عدم روشن نشدن ماشین لباسشویی
– لگن ماشین لباسشویی در حین عملکرد دستگاه به درستی یا اصلاً نمی چرخد.
– دستگاه دارای لرزش و تکان های زیاد است .
– آب از داخل ماشین لباسشویی کندی به بیرون نشت پیدا میکند.
– پس از پایان یافتن شستشوی لباس ها توسط ماشین لباسشویی کندی ، بر روی لباس ها لکه های ایجاد می شود.
– دستگاه توان تخلیه ندارد.
– درب ماشین لباسشویی به خوبی قفل نمی شود.
– وسط چرخه شستشو دستگاه مکث می کند .

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در فردیس
تعمیر ماشین لباسشویی کندی در فردیس

نکات مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی کندی چیست؟

– تمیز کردن کامل ماشین لباسشویی هر چند وقت یکبار
– باز گذاشتن درب دستگاه پس از پایان چرخه شستشو به مدت ۱۰ دقیقه
– بررسی دوره ای شلنگ های دستگاه از نظر انسداد و پارگی
– تمیز کردن مداوم فیلترهای دستگاه برای جلوگیری از انسداد آنها
– استفاده از ماده شوینده مناسب
– تمیز کردن واشرهای درب دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *