ماهان سرویس .

تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر با گارانتی

تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر در منزل با کمترین قیمت انجام می شود.
مفهوم عملکرد لباسشویی بسیار ساده است، دستگاهی که لباس ها را در یک مخلوط آب و مواد شوینده به هم می زند تا آلودگی ، لکه و کثیفی ها را از روی آن ها پاک کند . اما در پس این شستشوی ساده اجزا و قطعات مختلفی وجود دارند که با مکانیزم پیچیده ای عمل نموده و باعث شستشو و آبکشی لباس ها می شوند ، به همین دلیل خرابی این قطعات امری طبیعی و معمولی در این دستگاه ها به حساب می آید .

ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر

تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر کرج توسط تکنسین های ماهان سرویس به سادگی قابل انجام است زیرا آنها از درایت و دانش کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه برخوردار بوده و علاوه بر آن تجربه و مهارت کافی برای انجام این امور را دارا می باشند.

mahan karaj call

تعمیر انواع ماشبن لباسشویی ایرانی و خارجی

لباسشویی ال جی ، لباسشویی سامسونگ ، لباسشویی بوش ، لباسشویی پاکشوما ، لباسشویی اسنوا ، لباسشویی ایکس ویژن ، لباسشویی دوو ، لباسشویی جی پلاس ، لباسشویی کندی ، لباسشویی تی سی ال ، لباسشویی کنوود، لباسشویی زیرووات ، لباسشویی زانوسی – لباسشویی پارس خزر ، لباسشویی کرال ، لباسشویی امرسان ، لباسشویی میدیا ، لباسشویی ریتون ، لباسشویی هیمالیا ، لباسشویی مجیک ، لباسشویی هیوندای ، لباسشویی هاردستون ، لباسشویی کروپ ، لباسشویی ایندزیت ، لباسشویی جنرال آدمیرال ، لباسشویی ویرپول ، لباسشویی سپهر الکتریک ، لباسشویی آ ا گ ، لباسشویی آبسال ، لباسشویی هایر ، لباسشویی کلور ، لباسشویی هایسنس ، لباسشویی آریستون ، لباسشویی بست ، لباسشویی مجیک شف ، لباسشویی تکنوهاوس ، لباسشویی لایف ، لباسشویی الگانس ، لباسشویی دونار ، لباسشویی آر تی سی ، لباسشویی بنس ، لباسشویی سام ، لباسشویی وست پوینت ، لباسشویی جنرال هاوس ، لباسشویی اکسنت ، لباسشویی یونیوا ، لباسشویی لئوکو ،آوکس ، بیشل و …

کمالشهر یکی از محله های قدیمی شهر کرج است که که خود از مناطق مختلفی همچون رضوانیه ، کمال آباد، گلدشت ، خرمدشت، پیشاهنگی و شهرک امام علی تشکیل شده است ، بنابراین یکی از محلات بزرگ شهر کرج محسوب شده و خانوارهای زیادی در آن ساکن می باشند. با توجه به اینکه ساکنان کمالشهر کرج نیاز به امکانات مستقل دارند ماهان سرویس خدمات خود را برای راحتی بیشتر ساکنان به کمال شهر نیز گسترش داده و تنها با یک تماس ساکنان این منطقه ، نیروهای خود را برای برطرف کردن مشکلات دستگاهشان به محل مورد نظر آنها اعزام می کند.

قطعات ماشین لباسشویی

بطور متوسط یک ماشین لباسشویی از اجزا و قطعات زیر تشکیل شده است:

– درام داخلی

درام داخلی ماشین لباسشویی جایی است که لباس ها برای شستشو درون آن قرار می گیرند و شما حتی قادر خواهید بود که با حرکت درام با دست ، آن را بچرخانید . داخل درام سوراخ های زیادی وجود دارد که باعث ورود آب به دستگاه برای شستشوی لباس ها می ‌شود.

– پره های داخلی ماشین لباسشویی

این قطعات همانند برآمدگی هایی هستند که بر روی لبه درام قرار گرفته و به حرکت دادن لباس ها در حین شستشو کمک می کنند.

– همزن

همزن قطعه ای است که بیشتر در ماشین های لباسشویی بار از بالا رایج بوده و دارای یک قطعه پروانه ای شکل در وسط است که به چرخاندن لباس ها در آب و مواد شوینده کمک می کند.

– درام خارجی

هنگامی که به داخل ماشین لباسشویی نگاه می کنید این امر آشکار نیست اما درآم دیگری به جز درآمد داخلی در دستگاه وجود دارد که در حین چرخش درام داخلی یا همزن، آب را نگه داشته و از نشت آب از داخل دستگاه به بیرون جلوگیری می ‌کند.

– ترموستات و المنت گرمایشی

این قطعات دمای آب را در داخل ماشین لباسشویی کنترل نموده و آب را تا دمای مشخص شده گرم می کنند.

– پمپ

پمپ، قطعه ای است که پس از پایان چرخه شستشوی ماشین لباسشویی آب را از دستگاه خارج می کند.

– برد الکترونیکی

این قطعه مهم در ماشین لباسشویی ، دستگاه را در تمام مراحل از شستشو تا آبکشی و خشک کردن کنترل می‌ کند.

– لوله ها و شیرآلات

لوله ها و شیرآلات ، آب را به داخل و خارج از ماشین لباسشویی هدایت می کنند.

مشکلات رایج ماشین های لباسشویی

– لرزش داشتن و پرش دستگاه به اطراف
– پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی در حین چرخه شستشو
– انجام نشدن عملیات تخلیه در ماشین لباسشویی یا انجام تخلیه به صورت کند.
– نچرخیدن ماشین لباسشویی
– پاره شدن لباس ها پس از پایان یافتن چرخه شستشو در ماشین لباسشویی
– عدم آبگیری دستگاه
– استشمام بوی بد از داخل دستگاه
– روشن نشدن ماشین لباسشویی
– نشتی یافتن آب از داخل دستگاه به بیرون

تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر
تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر

چگونه می توان از خرابی ماشین لباسشویی جلوگیری نمود؟

برای جلوگیری از نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی رعایت قوانین زیر ایده آل است:
– حداقل یک بار در سال ، فیلتر پمپ تخلیه دستگاه را تمیز کنید، زیرا اغلب پرزها و ذرات ریز زیادی در آن جمع می شود.
– لباس ها را در دمای بالاتر از ۶۰ درجه سانتیگراد نشویید مگر در موارد ضروری مانند کثیف شدن زیاد لباس ها یا شستشوی لباس های کودک، البته گاهی اوقات نیز باید از چرخه های شستشو با دمای بالا استفاده کنید.
– از روشن کردن زیاد ماشین لباسشویی اجتناب نموده و بین چرخه های شستشو به دستگاه استراحت دهید و اجازه دهید که ماشین لباسشویی حداقل بین دوچرخه شستشوی یک ساعت استراحت کند.
– سعی کنید حالت شستشوی دستگاه را با سرعت ۶۰۰ دور در دقیقه یا کمتر انتخاب کنید ، زیرا در غیر این صورت خطر سایش یاتاقان وجود دارد.
– پس از هر بار پایان چرخه شستشو درب دستگاه را باز بگذارید تا داخل درام از ایجاد بوی نامطبوع و کپک جلوگیری شود.
– خرید ماشین لباسشویی با کیفیت، سرویس کردن دستگاه به صورت منظم و تعمیر مشکلات ایجاد شده در دستگاه توسط تکنسین های ماهر و متخصص سه شرط اصلی است که به لطف آن دستگاه شما سالیان سال در خدمت شما خواهد بود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر و درخواست تعمیرکار در محل ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *