ماهان سرویس .

تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد با گارانتی

برای تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد استفاده از خدمات ماهان سرویس یک گزینه ایده آل در پیش روی شماست.
ماشین لباسشویی دستگاهی است که برای شستشوی لباس ها ، حوله ، ملحفه ، پرده و غیره طراحی و ساخته شده است . به طور کلی اصطلاح ماشین لباسشویی برای دستگاه هایی استفاده می شود که برای تمیز کردن لباس ها از آب استفاده می کنند.
خراب شدن ماشین لباسشویی مساوی است با تلنبار شدن لباس های کثیف روی یکدیگر که شستشوی آنها با دست وقت و انرژی زیادی را می طلبد . اما تعمیر سریع و سرویس دستگاه به صورت سالانه از ایجاد این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری می کند.

ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد

با توجه به اینکه همه نیروهای ماهان سرویس از بین تکنسین های کاربلد و حرفه ای انتخاب می شوند که دانش و تجربه لازم در خصوص عیب یابی و تعمیر انواع ماشین لباسشویی در برندها و مدل های مختلف را دارند بنابراین می‌ توانید دستگاه خود را برای تعمیر با خیال راحت به این مرکز بسپارید.

mahan karaj call

تعمیر انواع ماشبن لباسشویی ایرانی و خارجی

لباسشویی ال جی ، لباسشویی سامسونگ ، لباسشویی بوش ، لباسشویی پاکشوما ، لباسشویی اسنوا ، لباسشویی ایکس ویژن ، لباسشویی دوو ، لباسشویی جی پلاس ، لباسشویی کندی ، لباسشویی تی سی ال ، لباسشویی کنوود، لباسشویی زیرووات ، لباسشویی زانوسی – لباسشویی پارس خزر ، لباسشویی کرال ، لباسشویی امرسان ، لباسشویی میدیا ، لباسشویی ریتون ، لباسشویی هیمالیا ، لباسشویی مجیک ، لباسشویی هیوندای ، لباسشویی هاردستون ، لباسشویی کروپ ، لباسشویی ایندزیت ، لباسشویی جنرال آدمیرال ، لباسشویی ویرپول ، لباسشویی سپهر الکتریک ، لباسشویی آ ا گ ، لباسشویی آبسال ، لباسشویی هایر ، لباسشویی کلور ، لباسشویی هایسنس ، لباسشویی آریستون ، لباسشویی بست ، لباسشویی مجیک شف ، لباسشویی تکنوهاوس ، لباسشویی لایف ، لباسشویی الگانس ، لباسشویی دونار ، لباسشویی آر تی سی ، لباسشویی بنس ، لباسشویی سام ، لباسشویی وست پوینت ، لباسشویی جنرال هاوس ، لباسشویی اکسنت ، لباسشویی یونیوا ، لباسشویی لئوکو ،آوکس ، بیشل و …

ملارد یکی از توابع شهر تهران است که از دو بخش‌ مرکزی و صفادشت تشکیل شده است.
این شهرستان از قسمت جنوبی با شهر رباط کریم و ساوه ، از قسمت شمالی و غربی با استان البرز و از سمت شرق با شهریار همجوار است.
ملارد جمعیتی بالغ بر چهارصد هزار نفر را در دل خود جای داده و از نظر امکانات مختلف مانند امکانات آموزشی، تفریحی، رفاهی و غیره خودکفا است.
دامپروری ، کشاورزی و واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی در شهرستان ملارد وجود دارد که باعث به کارگیری نیروی کار زیادی در این شهرستان شده است.

ساختار داخلی ماشین های لباسشویی درب از جلو چگونه است؟

ماشین های لباسشویی درب از جلو شامل قطعات مختلفی هستند که برخی از آنها عبارتند از:

درام

ماشین لباسشویی درب از جلو دارای طراحی افقی هستند و لباس ها بسته به حجم ماشین لباسشویی در درام دستگاه قرار می ‌گیرند . درام معمولاً از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته می شود تا از مخلوط شدن مواد شیمیایی مضر با لباس ها به ویژه هنگام شستشو با آب داغ جلوگیری شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد با گارانتی
تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد با گارانتی

موتور ماشین لباسشویی

موتور ، مهم ترین قسمت ماشین لباسشویی است که به تبدیل انرژی الکتریکی به چرخش درام دستگاه از طریق تسمه و قرقره کمک می کند و از این طریق ماشین لباسشویی می تواند کار کند و لباس ها را شستشو داده و تمیز کند.

تسمه

بخشی در ماشین لباسشویی است که نیرو را از موتور به قرقره یا فلایویل دستگاه منتقل می کند.

پولی یا فلایویل

پولی بخشی است که معمولاً مستقیماً به درام ماشین لباسشویی متصل شده و همیشه به یک تسمه وصل می شود تا نیرو را از موتور به درام منتقل کند و به چرخش درام برای تمیز کردن لباس ها کمک می کند.

المنت گرم کن

در ماشین لباسشویی بخشی به نام فنر گرمکن وجود دارد که آب را از ۴۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد بسته به برنامه شستشو گرم می کند و در نتیجه لکه‌های سرسخت لباس مانند لکه چربی ، لکه سس و غیره را راحت تر از بین می برد . علاوه بر این، این بخش در ماشین های لباسشویی درب از جلو که حالت شستشوی بخار دارند دمای آب را تا ۶۰ درجه سانتیگراد تنظیم می کند تا بخار داغ ایجاد شود و باکتری ها از بین بروند. همچنین لکه های روی لباس را به طور موثر تر بدون تاثیر بر ساختار پارچه از بین می ‌برد.

 

برای تعمیر ماشین لباسشویی در ملارد و درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی در منزل ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *