ماهان سرویس .

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس با 6 ماه گارانتی

در صورتی که ماشین لباسشویی شما خراب است برای پیدا کردن بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس با ماهان سرویس تماس بگیرید.  فردیس یکی از شهرستان هایی است که در سال ۱۳۹۶ استقلال خود را به دست آورده و از شهر کرج جدا شد. این شهرستان دارای محلات و شهرک های زیادی بوده و توانسته است بیش از هفت هزار نفر را در خود جای دهد.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در لوازم خانگی و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.
شما می توانید برای استفاده از خدمات این شرکت با آنها تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان سرویسکاران خود را برای انجام امور شما به محل اعزام کنند.
✵ تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس
✵ تعمیر ماشین لباسشویی در منزل
✵ تعویض و تعمیر موتور لباسشویی
✵ تعمیر و تعویض درام (دیگ ) ماشین لباسشویی
✵ تعمیر برد ماشین لباسشویی
✵ تعمیر صدا و لرزش اضافی ماشین لباسشویی
✵ تعمیر مشکلات آبگیری و نشتی ماشین لباسشویی
✵ تعمیر موتور ،تایمر و بورد انواع لباسشویی
✵ تعمیر لباسشویی با کمترین قیمت و گارانتی
✵ تعمیر تایمر لباسشویی
✵ تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
✵ تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی
✵ تعویض لاستیک دور درب لباسشویی
✵ تعمیر بلبرینگ – کاسه نمد – شفت و سه نظام لباسشویی
✵تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی
✵ تعمیر سنسور و المنت ماشین لباسشویی
✵ تعمیر پایه های کابین ماشین لباسشویی
✵ تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی

mahan karaj call

تعمیر انواع ماشبن لباسشویی ایرانی و خارجی

لباسشویی ال جی ، لباسشویی سامسونگ ، لباسشویی بوش ، لباسشویی پاکشوما ، لباسشویی اسنوا ، لباسشویی ایکس ویژن ، لباسشویی دوو ، لباسشویی جی پلاس ، لباسشویی کندی ، لباسشویی تی سی ال ، لباسشویی کنوود، لباسشویی زیرووات ، لباسشویی زانوسی – لباسشویی پارس خزر ، لباسشویی کرال ، لباسشویی امرسان ، لباسشویی میدیا ، لباسشویی ریتون ، لباسشویی هیمالیا ، لباسشویی مجیک ، لباسشویی هیوندای ، لباسشویی هاردستون ، لباسشویی کروپ ، لباسشویی ایندزیت ، لباسشویی جنرال آدمیرال ، لباسشویی ویرپول ، لباسشویی سپهر الکتریک ، لباسشویی آ ا گ ، لباسشویی آبسال ، لباسشویی هایر ، لباسشویی کلور ، لباسشویی هایسنس ، لباسشویی آریستون ، لباسشویی بست ، لباسشویی مجیک شف ، لباسشویی تکنوهاوس ، لباسشویی لایف ، لباسشویی الگانس ، لباسشویی دونار ، لباسشویی آر تی سی ، لباسشویی بنس ، لباسشویی سام ، لباسشویی وست پوینت ، لباسشویی جنرال هاوس ، لباسشویی اکسنت ، لباسشویی یونیوا ، لباسشویی لئوکو ،آوکس ، بیشل و …

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

. تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس
. تعمیر ماشین لباسشویی در شهرک ناز
. تعمیرکار ماشین لباسشویی در شهرک گلستان
. تعمیرکار ماشین لباسشویی در شهرک شقایق
. تعمیرکار ماشین لباسشویی در شهرک شهید حسینی
. تعمیرکار ماشین لباسشویی در شهرک طالقانی
. تعمیرکار ماشین لباسشویی در شهرک منظریه

شایع ترین مشکلات و خرابی‌های ماشین لباسشویی و نحوه رفع این مشکلات

– ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

در صورتی که مقدار زیادی ماده شوینده درون دستگاه ریخته شود ، به خاطر تغییراتی که در فشار هوا ایجاد می شود ممکن است دستگاه روشن نشود.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس
مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

– لگن ماشین لباسشویی نمی چرخد.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، شل شدن لاستیک دور درب دستگاه و ایجاد مشکل در کمربند قرقره باعث عدم چرخش لگن ماشین لباسشویی می شود . برای برطرف کردن این مشکلات باید از یک تعمیرکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

– دستگاه تخلیه نمی شود.

در صورتی که آب کثیف از ماشین لباسشویی خارج نمی شود ممکن است به دلیل آسیب موتور تخلیه یا تیغه های چرخ دنده باشد که مانع از انسداد می‌ شوند.

– لباس ها پس از شستشو کثیف هستند.

ریختن لباس های زیاد درون ماشین لباسشویی به واشرها فشار ایجاد نموده و باعث می شود که لباس ها پس از شستشو تمیز نشوند . بنابراین بهتر است با مطالعه کتابچه راهنمای دستگاه میزان بار متناسب با دستگاه را بر آن اعمال کنید.

– نشتی آب از داخل ماشین لباسشویی

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا شیلنگ‌های متصل به دستگاه را بررسی نموده ، سپس واشر و پمپ آن را از نظر نشتی آب بررسی کنید. بهتر است برای این کار از سرویس کاران ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس .
مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس .

– تخلیه و پر شدن دستگاه به صورت همزمان

اگر ماشین لباسشویی شما دچار چنین مشکلی شده است ممکن است که نیاز باشد برای دستگاه شیر ورودی جدید یا سوئیچ سطح آب تهیه کنید.
برخی دیگر از شایع ترین مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی شامل عدم آبگیری درست ، وجود مشکل در سوئیچ فشار ، سر و صدای زیاد دستگاه، افزایش یا کاهش آبگیری، کار نکردن تایمر دستگاه، به مشام رسیدن بوی سوختگی، وارد شدن آب گرم و سرد به صورت همزمان در داخل دستگاه لرزش زیاد ماشین لباسشویی می باشند.

هزینه تعمیر یخچال در فردیس

قیمت تعمیر یخچال در فردیس به عوامل مختلفی بستگی دارد :
1. مدل یخچال: مدل های قدیمی یا جدید ممکن است برای تعمیر آسان تر و یا نیازمند هزینه کمی باشند، در حالی که مدل های دیگر ممکن است برای تعمیر دشوارتر و هزینه بیشتر باشند.
2. نوع خرابی: بعضی از خرابی ها مانند خرابی موتور ، تخلیه گاز ، تعویض کندانسورو… ممکن است بیشتر هزینه باشند.
3. شرکت تعمیرکننده: قیمت تعمیر توسط شرکت های مختلف ممکن است متفاوت باشد، بنابراین از شرکت های معتبر و با سابقه خوب برای اعمیر دستگاه کمک بگیرید .
 برای تعیین دقیق قیمت تعمیر یخچال در فردیس، بهتر است با ماهان سرویس برای بررسی و تشخیص خرابی، تماس بگیرید و قیمت را برایتان براورد کنند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس و درخواست تعمیرکار در محل ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *