ماهان سرویس .

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج فوری 6 ماه گارانتی

برای تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج و مناطق اطراف ، با ماهان سرویس تماس بگیرید .
ماهان سرویس با اعزام تکنسین های مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان نسبت به عیب یابی و تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی TCL  اقدام می کند.
تعمیر در ماهان سرویس با 6 ماه گارانتی انجام می شود.
این مرکز دارای تیمی از تکنسین های آموزش دیده در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی مخصوصاً در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی با مهارت خوب و سالها تجربه است که همیشه راه حل های سریع برای رفع مشکل دستگاه ارائه می دهند.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج

ماهان سرویس با بیش از 15 سال در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سابقه فعالیت دارد و با کادر پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در منزل تعمیر برد لباسشویی تی سی ال
تعمیر موتور ماشین لباسشویی تی سی ال تعمیر تایمر لباسشویی تی سی ال
تعمیر (دیگ) درام ماشین لباسشویی تی سی ال تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تی سی ال
تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی تی سی ال تعویض لاستیک دور درب لباسشویی تی سی ال
تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی تی سی ال تعمیر بلبرینگ – کاسه نمد – شفت و سه نظام
تعمیر سنسور و المنت ماشین لباسشویی تی سی ال تعمیر پایه های کابین ماشین لباسشویی تی سی ال
تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی تی سی ال

mahan karaj min

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در مهرشهر ، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در عظیمیه، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در جهانشهر، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در باغستان ، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در شاهین ویلا  ، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در گوهردشت ، تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در دهقان ویلا  ،تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در گلشهر ، تعمیر کار ماشین لباسشویی تی سی ال در حصارک ،  تعمیرکار ماشین لباسشویی تی سی ال در مهرویلا و…

ماشین لباسشویی وسیله ای ضروری است که وجود آن در هر خانواده بخصوص خانواده های پر جمعیت الزامی است . اما کار مداوم بدون تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی و تمیز کردن منظم آن باعث می شود که دستگاه مستعد مشکلاتی شود که ممکن است ماشین لباسشویی را بطور کلی از کار بیندازند. با درک این مشکل، ماهان سرویس که یک مرکز تعمیرات لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج بوده و دارای سالها تجربه در تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی را دارد تا با کمترین هزینه ، آسایش مشتریان را به ارمغان بیاورد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی تی سی ال :

– تعمیر برد مدار خراب در ماشین لباسشویی
– خرابی منبع آب ماشین لباسشویی
– ماشین لباسشویی مشکل تخلیه مداوم آب دارد .
– غیر فعال شدن صفحه کلید ماشین لباسشویی
– عدم چرخش درام ماشین لباسشویی
– خرابی خشک کن ماشین لباسشویی
– ایجاد شدن سروصدا از درام در حین چرخه شستشو
– ماشین لباسشویی خطا را روی صفحه نمایش می دهد و کار نمی کند.
– هنگام شستشو، دستگاه به شدت لرزش می کند
– برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی
– نشتی یافتن آب یا کف از داخل ماشین لباسشویی به بیرون
– ماشین لباسشویی صدای بلندی ایجاد می کند.
– آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود.
– آبگیری مداوم دستگاه
– کثیف ماندن لباس ها پس از پایان چرخه شستشو

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال معمولاً بر اساس چند عامل مشخص می‌شود که شامل موارد زیر می‌باشد:
۱- نوع خرابی: ابتدا باید مشکلی که در ماشین لباسشویی وجود دارد را تشخیص داد. در صورتی که خرابی کوچک و ساده باشد، قیمت تعمیر کمتر خواهد بود
۲- قطعاتی که نیاز به تعویض دارند: در صورتی که قطعات ماشین لباسشویی مثل پمپ آب، سیم برق، موتور، المنت حرارتی، درایو و … تعویض شوند، قیمت تعمیر ماشین لباسشویی بالاتر خواهد بود.
۳- هزینه قطعات جایگزین: در صورتی که قطعات ماشین لباسشویی قابل تعویض باشند، هزینه خرید قطعات جایگزین به قیمت کل تعمیر اضافه شود. بسته به نوع و برند قطعات مورد نیاز، قیمت آن‌ها متفاوت است.
با توجه به موارد ذکر شده، قیمت تعمیر ماشین لباسشویی متفاوت باشد. برای براورد حدود قیمت تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج فوری 6 ماه گارانتی
تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج فوری 6 ماه گارانتی

3 دلیل برای سپردن تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در کرج به ماهان سرویس

1. سرعت بالای پشتیبانی مشتری

ماشین لباسشویی مهم ترین وسیله خانگی در هر خانواده است که به خانم های خانه دار کمک می کند تا در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنند. خرابی ماشین لباسشویی مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت و زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین همه مایلند ماشین لباسشویی آنها در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود. علاوه بر این، شما نمی توانید تشخیص دهید که ماشین لباسشویی چه زمانی مشکل دارد (مگر اینکه در این زمینه تخصص داشته باشید).
بنابراین سرعت پشتیبانی در منزل یکی از پیش نیازهای انتخاب مرکز تعمیر ماشین لباسشویی است. در حال حاضر، تکنسین های ماهان سرویس تنها با یک تماس به محل مورد نظر مشتری اعزام شده تا در صدد رفع مشکل برآیند.

2 . استفاده از قطعات یدکی با کیفیت

ماهان سرویس ، در صورتی که قطعه ای قابل تعمیر نباشد ، متعهد به تعویض قطعات با قطعات اصلی برای استفاده طولانی مدت از دستگاه پس از تعمیر است.

3. 6 ماه گارانتی تعمیر

یکی از خدمات مهمی که پس از تشخیص و عیب یابی ماشین لباسشویی توسط مرکز ماهان سرویس به مشتریان ارائه می شود گارانتی تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های این مرکز است. گارانتی معیار کیفیت بالای تعمیر است. این گارانتی همچنین نشان می دهد که قطعات تعویض شده اصل و با کیفیت هستند.
انتخاب یک سرویس ماشین لباسشویی معتبر، با کیفیت و ارزان ، کار دشواری است. زیرا ارائه دهندگان خدمات زیادی در بازار وجود دارد. تکنسین های ماهان سرویس با سالها تجربه در این زمینه متعهد به در اختیار داشتن کلیه عناصر مورد نیاز مشتریان و داشتن دانش فرآیند تعمیر بوده و با بروز نگه داشتن علم خود با شرکت در دوره های آموزشی و سمینار های مختلف می توانند مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را تنها با یک بررسی ساده تشخیص داده و برطرف کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توسط ماهان سرویس

برای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل، می توانید با ماهان سرویس که تخصص در تعمیر ماشین لباسشویی دارد، تماس بگیرید .. تکنسین های حرفه ای ماهان سرویس با داشتن ابزار و تجهیزات مناسب، می توانند مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی شما را بررسی کنند و آن را تعمیر کنند.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی در منزل عبارتند از:

1 . بررسی مشکل: تعمیرکار ابتدا مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی شما را بررسی می کند تا بفهمد که چه چیزی با آن اشکال دارد.
2 . برآورد هززینه تعمیر : پس از عیب یابی و تشخیص خرابی ، تکنسین های ماهان سرویس ، قیمت نهایی را اعلام کرده و با تایید مشتری ، اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند.

3. تعویض قطعات: اگر تعمیرکار بررسی کرد که قطعات ماشین لباسشویی شما باید تعویض شوند، این کار را انجام می دهد. برای مثال، ممکن است لوله های خارجی ماشین لباسشویی شما سوراخ شده باشند و باید تعویض شوند.
4. تعویض قطعات الکتریکی: اگر مشکلات مربوط به بخش الکتریکی ماشین لباسشویی شما باشد، تعمیرکار می تواند قطعات الکتریکی آن را تعویض کند. برای مثال، ممکن است که موتور ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

5 . تست و تحویل دستگاه : پس از تعمیرات، تعمیرکار ماشین لباسشویی را آزمایش می کند تا مطمئن شود که مشکلات آن برطرف شده است و به درستی کار می کند.
6 . در نهایت، تعمیرکار به شما می گوید که چه تعمیراتی را انجام داده است و چگونه می توانید ماشین لباسشویی خود را بهتر نگه دارید تا مشکلات بعدی کمتری بروز کرده و کمتر نیاز به تعمیر داشته باشد.

چه زمانی ماشین لباسشویی باید به صورت دوره ای تمیز شود؟

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یک وسیله الکتریکی بسیار مهم از نظر نظافت و نگهداری است و بعد از گذشت 2 سال یا بیشتر ماشین لباسشویی بسیار کثیف می شود که باعث می شود دستگاه باکتری و رطوبت زیادی تولید کند و کیفیت شستشوی لباس را تحت تاثیر قرار داده و سلامت کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین طبق نظر تکنسین های ماهان سرویس باید این دستگاه ها را حداقل هر 3 ماه یکبار کاملا تمیز کنید تا بر عوامل فوق غلبه کنید.

چند نکته برای افزایش عمر ماشین لباسشویی طبق نظر تکنسین های ماهان سرویس

ماشین لباسشویی را روی زمین صاف قرار دهید. از قرار دادن ماشین لباسشویی در فضای باز و در مکان مرطوب خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که منبع آب و پریز برق ماشین لباسشویی به طور ایمن نصب شده و نشتی ندارد.
1- قبل از قرار دادن لباس ها داخل درام ماشین لباسشویی ، جیب لباس ها را برای جلوگیری از گیر کردن اجسام سخت (قلم، کلید و غیره) در ماشین لباسشویی بررسی کنید. هنگامی که ماشین لباسشویی شما سر و صدای بیشتری از حد معمول دارد، این موارد یکی از مقصران اصلی هستند.
2- از مواد شوینده با کیفیت بالا استفاده کنید. فراموش نکنید که حل شدن مایع لباسشویی در آب راحت تر از پودر لباسشویی است، بنابراین برای مدت طولانی در ماشین جمع نمی شود و از دردسر تمیز کردن و تعمیر ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
3- تمیز و خشک کردن داخل درام ماشین لباسشویی پس از هر بار شستشو از ایجاد کپک و قارچ داخل دستگاه جلوگیری می کند و کیفیت شستشو نیز افزایش می یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *