ماهان سرویس .

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در کرج با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در کرج و برطرف کردن مشکلات آن را در کوتاهترین زمان ممکن و تنها با یک تماس با ماهان سرویس قابل انجام است.
وسایل برقی مدرن کار خانه را بسیار ساده تر کرده است.اما آنها همیشه مانند ساعت کار نمی کنند به عنوان مثال اگر بعد از پایان یافتن چرخه شستشو در ماشین ظرفشویی مشاهده کنید که ظروف تمیز نشده اند یک ناامیدی بزرگ است و اگر دستگاه به طور کلی کار نکند بدتر است.
خراب شدن و کار نکردن ماشین ظرفشویی کنوود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، با این حال اغلب این خطا ها بسیار ساده هستند که شما می توانید آنها را در خانه و بدون کمک تعمیرکار برطرف کنید . اما برای این کار لازم است دفترچه راهنمای دستگاه را به خوبی مطالعه کنید.
در ماشین های ظرفشویی مدرن کنوود اطلاعات واضحی در مورد کد خطاهای ایجاد شده روی صفحه نمایش در دفترچه راهنمای کاربر ارائه شده است که شما با خواندن آنها میتوانید مشکلات ایجاد شده را برطرف کنید.
اما در صورتی که اصلاً از مسائل فنی آگاهی ندارید، در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در دستگاه خود لازم است با یک تعمیرکار تماس گرفته و برای برطرف کردن مشکلات دستگاه خود از تعمیرکار کمک بگیرید.

ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در کرج kenwood

یکی از بهترین خدماتی که تعمیرکاران ماهان سرویس پس از انجام کارهای تعمیراتی خود ارائه می دهند ، گارانتی و ضمانت کار خود است . زیرا برای اینکه مشتری پس از انجام کار تعمیرات مطمئن باشد، شرکت باید برای مدت معین ضمانت کار خود را ارائه دهد این کار همچنین باعث جلب اعتماد مشتریان به مرکز ارائه دهنده ی خدمات نیز می ‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در منزل تعمیر برد ماشین ظرفشویی کنوود
تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی کنوود تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی کنوود
تعمیر شیر برقی و آکوااستاپ ماشین ظرفشویی کنوود تعویض المنت ماشین ظرفشویی کنوود
تعمیر سبد و پروانه های شستشو ماشین ظرفشویی کنوود جرم گیری ماشین ظرفشویی کنوود
رفع سروصدای اضافی ماشین ظرفشویی کنوود

 

mahan karaj min

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

تعمیر ماشین ماشین ظرفشویی کنوود در مهرشهر ، تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در عظیمیه، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در باغستان ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در شاهین ویلا  ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در گوهردشت ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در دهقان ویلا  ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در گلشهر ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در حصارک ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در مهرویلا و…
تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در فردیس ،تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود در مارلیک ، تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در هشتگرد و نظرآباد

چه عواملی می تواند باعث خراب شدن ماشین ظرفشویی کنوود شوند؟

در صورتی که بیش از ۵ سال است که از دستگاه خود استفاده می کنید و مدت گارانتی آن به پایان رسیده است، سایش قطعات می توانند علت احتمالی خرابی دستگاه باشند.
اما اگر دستگاه خود را به تازگی خریداری کردهاید و ماشین ظرفشویی شما از کار افتاده است دلایل خرابی ممکن است به شرح زیر باشند:

1. قرار دادن ظروفی که دارای بقایای مواد غذایی است درون محفظه دستگاه، زیرا این عمل فیلتر را مسدود می کند. بنابراین ابتدا باید مواد غذایی باقی مانده بر روی ظروف را توسط دستمال یا آب پاک کنید و سپس آنها را داخل دستگاه بچینید.

2. اتصال نادرست و ضعیف قطعات ماشین ظرفشویی، به عنوان مثال شلنگ تهویه بلندتر از مقدار مجاز در نظر گرفته شده یا شلنگ آب سرد شل شده است.

3. خرابی وضعیت پیش فرض دستگاه
4. استفاده از مواد شوینده نامناسب که ظروف را خوب نمی شوید.
5. باز و بسته کردن محکم درب دستگاه که باعث از کار افتادن میکروسوئیچ قفل های درب شده است.
6. درست قرار ندادن ظروف در داخل ماشین ظرفشویی که باعث تمیز نشدن ظروف در قسمت بالایی و پایینی دستگاه می گردد.
برای قرار دادن درست ظروف در داخل ماشین ظرفشویی قسمت بالایی باید با لیوان ها، فنجان و پیش دستی پر شده و لیوان ها و فنجان ها به صورت وارونه درون دستگاه قرار گیرند و قسمت پایین با بشقاب یا وسایل بزرگ تر مانند قابلمه پر شود .

رایج ترین مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی کنوود شامل چیست؟

– عدم روشن شدن ماشین ظرفشویی
– انجام نشدن تخلیه آب توسط ماشین ظرفشویی.
– به گوش رسید ن سر و صدای غیر طبیعی از دستگاه
– خشک نشدن ظروف پس از پایان شستشو
– عدم ورود آب به داخل ماشین ظرفشویی کنوود.
– رها شدن درب دستگاه هنگام باز کردن آن
– گرم نشدن آب هنگام چرخه شستشو
– عدم شستشوی تمیز ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی
– خاموش نشدن چراغ مربوط به تمام شدن نمک در دستگاه
– نشتی یافتن آب از داخل ماشین ظرفشویی کنوود به بیرون
– باقی ماندن آب در داخل دستگاه

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در کرج
تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در کرج

چگونه می توان ماشین ظرفشویی را تمیز کرد و از خرابیهای بیشتر جلوگیری نمود؟

در بین مواد شوینده شیمیایی تنها نوعی را انتخاب کنید که متناسب با ماشین ظرفشویی شما می باشد.
تعدادی از محصولات شوینده به شکل قرص یا ژل در بازار موجود است که استفاده از آنها راحت بوده و باعث تمیزی ماشین ظرفشویی می شوند.
در صورتی که برای تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی خود از مواد طبیعی و ارزان مانند سرکه استفاده کنید، نه تنها دستگاه خراب نشده بلکه باعث تمیزی بیشتر دستگاه نیز می شود و میتواند به از بین بردن رسوبات آهکی موجود درون دستگاه کمک کند.
تمیز کردن فیلتر و لاستیک های دور درب دستگاه با مواد شوینده معمولی و همچنین بازو های آب پاش، شناور ماشین ظرفشویی و سوئیچ شناور با مسواک از جمله کارهایی است که برای جلوگیری از خرابی ماشین ظرفشویی کنوود باید انجام دهید.
برای تکمیل فرایند نظافت ماشین ظرفشویی دستگاه را توسط سرکه به صورت خالی روشن کنید. بدین صورت که یک فنجان سرکه را در داخل محفظه ماشین ظرفشویی ریخته و چرخه معمولی شستشو را در بالاترین درجه حرارت انتخاب کنید.
استفاده از اسید سیتریک به جای سرکه نیز هم باعث از بین رفتن بوی بد داخل دستگاه شده و هم رسوبات آهکی را از درون ماشین ظرفشویی پاک می کند.
انجام امور فوق باعث می شود ماشین ظرفشویی شما به مدت طولانی تری کار کند.

 

چه موقع باید با تعمیر کار تماس بگیریم؟

در صورتی که ماشین ظرفشویی کنوود شما کار نمی کند، پس از آن که داخل دستگاه را کاملاً تمیز کرده و بررسی کردید با تعمیرکار تماس بگیرید ، زیرا ممکن است برخی از اجزای مهم مانند پمپ آسیب دیده باشند که دستگاه در این صورت نیاز به تعمیر تخصصی دارد.
ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران است که علاوه بر خدمات تعمیر و نصب این دستگاه ها ، سرویس ماشین های ظرفشویی کنوود را به در خواست مشتری به صورت سالانه انجام می دهد.
سرویس این دستگاه ها به شما کمک می کند تا خطاهای پنهان دستگاه قبل از اینکه به مشکل جدی که نیاز به هزینه های زیاد برای تعمیر دارند ،تبدیل شوند ، شناسایی شده و برطرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *