ماهان سرویس .

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس فوری با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس بسیار سریع و آسان قابل انجام است ، چنانچه ساکن فردیس و مناطق اطراف هستید برای سرویس ، عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود ، کافی است با ماهان سرویس تماس بگیرید. 

ماهان سرویس : مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس

ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در تعمیر لوازم خانگی و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.
شما می توانید برای استفاده از خدمات این شرکت با آنها تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان سرویسکاران خود را برای انجام امور شما به محل اعزام کنند.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی
تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی تعمیر شیر برقی و آکوا استاپ ماشین ظرفشویی
تعویض المنت ماشین ظرفشویی تعمیر سبد و پروانه های شستشو ماشین ظرفشویی
جرم گیری ماشین ظرفشویی رفع سروصدای اضافی ماشین ظرفشویی

mahan karaj call

تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی با ضمانت تعمیر و کمترین قیمت

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جیتعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ – تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما – تعمیر ماشین ظرفشویی کرال
تعمیر ماشین ظرفشویی بوش – تعمیر ماشین ظرفشویی AEG – تعمیر ماشین ظرفشویی بکو – تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ – تعمیر ماشین ظرفشویی دوو – تعمیر ماشین ظرفشویی شارپ – تعمیر ماشین ظرفشویی کنوودتعمیر ماشین ظرفشویی موریس – تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس – تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا – تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت
ماشین ظرفشویی جی پلاس – ماشین ظرفشویی امرسان – ماشین ظرفشویی کندی – ماشین ظرفشویی مجیک – ماشین ظرفشویی ایکس ویژن – ماشین ظرفشویی سام – ماشین ظرفشویی زیرووات – ماشین ظرفشویی ویرپول – ماشین ظرفشویی ایندزیت – ماشین ظرفشویی کنوود – ماشین ظرفشویی هیوندای – ماشین ظرفشویی ریتون – ماشین ظرفشویی کروپ – ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک – ماشین ظرفشویی بیشل – ماشین ظرفشویی هیتاچی – ماشین ظرفشویی سینجر – ماشین ظرفشویی  جنرال آدمیرال –  ماشین ظرفشویی الگانس – ماشین ظرفشویی موریس – ماشین ظرفشویی هیمالیا – ماشین ظرفشویی وست پوینت – ماشین ظرفشویی ایوولی – ماشین ظرفشویی یونیوا – ماشین ظرفشویی تکنوهاوس – ماشین ظرفشویی مجیک شف

ماشین ظرفشویی یک شگفتی در دنیای امروزی به حساب می آید . این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌های مربوط به انرژی باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود .
این دستگاه ها امروزه بسیار مقاوم هستند و نیاز به نگهداری کمی دارند . اجزای آنها اغلب از جنس برنج و فولاد ضد زنگ ساخته شده و به دلیل دارا بودن صفحه نمایش لمسی به سهولت قابل استفاده هستند.
به طور معمول طول عمر یک ماشین ظرفشویی حدود ۹ سال است اما در صورت رعایت نکات و استفاده صحیح از این دستگاه طول عمر آن می تواند بیشتر شود.
در صورتی که دستگاه شما چندین سال است که کار کرده و مورد استفاده قرار گرفته است ، اجزا و قطعات داخلی آن ممکن است خراب شود و نیاز به حضور یک تکنسین ماهر و متخصص در زمینه تعمیر این دستگاه ها می باشد که در کم ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه را عیب یابی نموده و آنها را برطرف کند.

دستورالعمل ها و نکات افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی

بر طبق توصیه تکنسین های ماهان سرویس رعایت کردن چند دستورالعمل و نکته می‌تواند عمر ماشین ظرفشویی شما را افزایش دهد که شامل موارد زیر می باشند :

– کتابچه راهنمای دستگاه را به دقت بخوانید

– تمام متخصصان و تعمیرکاران ماشین های ظرفشویی معتقد هستند که در صورتی که افراد کتابچه راهنمای دستگاه را به خوبی مطالعه کرده و به دستورالعمل های آن عمل کنند ، می توانند سالیان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنند.

– ظرف ها را پاک کنید اما آنها را آبکشی نکنید.

بیشتر ماشین های ظرفشویی به پیش شستشوی ظرف ها نیازی ندارند ، اما لازم است حتماً قبل از قرار دادن ظروف در دستگاه مواد جامد روی آن را پاک کنید .
زیرا این اجسام سخت می‌توانند باعث مسدود شدن شلنگ های تخلیه شده و فیلتر ها را پاره نموده و یا به پمپ دستگاه آسیب برسانند.

– بررسی فیلترهای دستگاه

با توجه اینکه باقیمانده مواد غذایی ممکن است باعث انسداد فیلترهای دستگاه شود ، لازم است ماهانه یکبار این فیلترها را بررسی نموده و در صورتی که مواد غذایی در آن گیر کرده باشد آنها را تمیز کنید .
هنگامی که متوجه کاهش عملکرد شستشوی دستگاه می شوید لازم است قفسه زیرین ماشین ظرفشویی را برداشته و درپوش استوانه پلاستیکی را بردارید تا استوانه از جای خود خارج شود ، سپس فیلتر آن را در زیر آب شستشو دهید تا پسماندهای مواد غذایی از آن خارج شوند .
استفاده از اسفنج نرم و آب و صابون گرم برای تمیز کردن لکه های سخت مفید می باشد اما استفاده از برس های ساینده ممکن است باعث صدمه به فیلتر شود.
در صورت مشاهده سوراخ بر روی فیلتر باید آن را تعویض کنید تا از انتقال پسماندهای غذایی به داخل پمپ دستگاه جلوگیری کنید .

– پاک کردن لاستیک های درب دستگاه

درب ماشین لباسشویی توسط لاستیک هایی که آن را احاطه کرده اند کاملاً مهر و موم می شود.
تمیز کردن این لاستیک ها توسط سرکه سفید و پارچه باعث از بین رفتن باقیمانده ذرات مواد غذایی در این ناحیه می شود.
در صورتی که ماده غذایی در این ناحیه تجمع یابد باعث ایجاد بوی بد و رشد کپک و بسته نشدن کامل درب دستگاه می گردد.
توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این ناحیه از استفاده از دستمال مرطوب ، مواد شیمیایی خشن ، پدهای تمیز کننده و هرگونه مواد ساینده یا ضد زنگ خودداری کنید.

– حذف کردن بقایای آب سخت

در صورتی که در منطقه ای زندگی می کنید که سختی آب در آنجا زیاد است ، به احتمال زیاد در داخل ماشین لباسشویی شما لایه نازکی از مواد معدنی و تغییر رنگ وجود دارد.
این رسوبات می توانند همانند ابر روی ظروف و فضای داخلی دستگاه به نظر برسند.
برای از بین بردن این رسوبات لازم است که به صورت ماهانه از پاک کننده های ماشین ظرفشویی که بر پایه اسید سیتریک هستند ، استفاده کنید .
همچنین می توانید از نمک احیا کننده در سیستم نرم کننده آب ماشین ظرفشویی استفاده کنید . این نمک ها به جلوگیری از ایجاد لکه و کدر شدن ظروف و داخل دستگاه جلوگیری نموده و باعث بهبود تمیزی آنها می شود .
این نمک ها همچنین به جلوگیری از تجمع مواد معدنی در ماشین ظرفشویی کمک می کنند.

– بررسی بازوهای اسپری در دستگاه

تمیز و بدون مانع بودن بازوهای آبپاش در ماشین ظرفشویی یکی از نکاتی است که برای افزایش طول عمر این دستگاه ها باید به آن دقت کنید.
برای این کار لازم است هر چند ماه یکبار نازل ها را بررسی نموده و اگر متوجه شدید مواد غذایی باعث مسدود شدن بازوهای آب پاش شده است ، می توانید از یک تمیز کننده لوله و یا خلال دندان برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
از جمله موارد دیگری که برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی خود می توانید انجام دهید می‌ توان به عدم قرار دادن بیش از حد ظروف در آن ، ضد زنگ کردن قفسه ها و عدم شستشوی چیزی غیر از ظروف ظرفشویی اشاره نمود .

تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس
تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس

خرابی های شایع ماشین ظرفشویی شامل چیست؟

با توجه به اینکه تعمیرکاران ماهان سرویس در زمینه ی انواع ماشین ظرفشویی به صورت تخصصی عمل می‌ کنند و در این زمینه دارای تجربه و مهارت کافی می باشند ، مشکلاتی که دستگاه با آن روبه رو می شود را به خوبی شناخته و شایع ترین خرابی این دستگاه ها را موارد زیر می دانند:
– عدم تخلیه دستگاه
– تمیز نشدن ظروف پس از شستشو
– نشت آب از داخل دستگاه بیرون
– روشن نشدن ماشین ظرفشویی
– استشمام بوی بد از داخل دستگاه
در صورتی که از شهروندان ساکن در فردیس هستید و ماشین ظرفشویی شما خراب شده است می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و پس از بازگو کردن مشکلات دستگاه در صورتی که خودتان قادر به رفع مشکل باشید از راهنمایی های رایگان تکنسین های این شرکت بهره مند شوید .
در غیر این صورت تعمیرکاران این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و دستگاه را به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیر می کنند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس و درخواست تعمیرکار در محل ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *