ماهان سرویس .

مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه فوری با گارانتی

ماهان سرویس ، یکی از مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه است که به لطف همکاری با تکنسین های ماهر و متخصص می تواند ایده آل ترین راه حل ها برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما را ارائه دهد.
تکنسین های این مرکز برای آنکه با ایرادات رایج و نحوه تعمیر یا تعویض قطعات ماشین های ظرفشویی جدید که مطابق با آخرین فناوری ها طراحی و تولید می شوند آشنا شده و بتوانند به سادگی آنها را تعمیر کنند تحت آموزش‌های مداوم قرار گرفته و به صورت دوره‌ای در سمینار ها و دوره های آموزشی که در این زمینه برگزار می شوند، شرکت می کنند . به همین دلیل می توانید با خیال راحت دستگاه خود را به تکنسین های این مرکز سپرده و از تعمیر صحیح دستگاه خود اطمینان داشته باشید.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه ( فاز 1 – 2 و 3 )

ماهان سرویس با بیش از 15 سال سابقه در تعمیر لوازم خانگی و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.شما می توانید برای استفاده از خدمات این شرکت با آنها تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان سرویسکاران خود را برای انجام امور شما به محل اعزام کنند.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی
تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی تعمیر شیر برقی و آکوا استاپ ماشین ظرفشویی
تعویض المنت ماشین ظرفشویی تعمیر سبد و پروانه های شستشو ماشین ظرفشویی
جرم گیری ماشین ظرفشویی رفع سروصدای اضافی ماشین ظرفشویی

mahan karaj call

تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی با ضمانت تعمیر و کمترین قیمت

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جیسامسونگ –  پاکشوما –  کرال ، بوش – AEG – بکو –  بلومبرگ –  دوو –  شارپ –  کنوود موریس –  الگانس –  مدیا –  ایندزیت – جی پلاس – امرسان –  کندی –  مجیک –  ایکس ویژن –  سام –  زیرووات –  ویرپول –  ایندزیت –  کنوود –  هیوندای –  ریتون – کروپ – سپهر الکتریک –  بیشل –  هیتاچی –  سینجر – جنرال آدمیرال –  موریس – هیمالیا –  وست پوینت –  ایوولی – یونیوا –  تکنوهاوس – ماشین ظرفشویی مجیک شف و ….

خرابی های رایج ماشین ظرفشویی شامل چیست؟

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی خانگی اساسی است که برای شستشوی ظروف ، کارد و چنگال و قابلمه به روش بهینه و اجتناب از هرگونه تماس با مواد شوینده شیمیایی طراحی شده است. علیرغم اینکه این دستگاه ها قوی و مقاوم هستند اما ممکن است دچار نقص های ناگهانی در قطعات الکتریکی و مکانیکی شوند.
رایج ترین خرابی های ماشین های ظرفشویی طبق نظر تکنسین های ماهان سرویس عبارتند از:
– خرابی سنسور سطح آب
– آسیب به شناور ماشین لباسشویی
– نشتی آب از داخل دستگاه به بیرون
– خرابی آب بندی و انسداد سیستم تخلیه دستگاه
علاوه بر موارد فوق، دستگاه ممکن است دچار قطعی برق ، خطا در مادربرد و کنترل عملکرد نیز شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه
تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه

نگهداری و نظافت ماشین ظرفشویی

برای کاهش خطر خرابی ماشین ظرفشویی ، تعمیر و نگهداری مناسب با تمیز کردن و بررسی منظم اجزای مختلف دستگاه ضروری است . به عنوان مثال ، باید از تجمع رسوب آهک اجتناب شود ، زیرا به لوله ها آسیب رسانده و باعث مسدود شدن سیستم تخلیه آب می شود . برای انجام این کار کافیست تنها ماهی یکبار دستگاه را خالی و با استفاده از سرکه یا جوش شیرین روشن کنید.
علاوه بر این ، تمیز کردن دیواره های دستگاه از چربی نیز پس از هر بار شستشو با استفاده از محلول های شوینده متشکل از سرکه و لیمو باعث محافظت از دستگاه می شود. همچنین لازم است به طور دوره‌ای فیلتر، جریان آب در مجرای تخلیه و محفظه داخلی بررسی شود.
در صورت ایجاد آلارم روی نمایشگر کنترل مانند روشن شدن چراغ های هشدار یا افزایش ناگهانی نویز ضروری است که برای سرویس دستگاه فورا از یک مرکز ماهر و متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه و درخواست تعمیرکار در محل ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *