ماهان سرویس .

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج فوری با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج یکی از تخصص های سرویس کاران ماهان سرویس می باشد.
این شرکت با بیش از یک دهه سابقه کاری به دلیل اهمیتی که برای وقت و جیب مشتریان خود قائل است و همچنین همکاری با نیروهای ماهر و متخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی توانسته در طی سال ها فعالیت خود اعتماد مشتریان را به خود جلب کند .
به همین دلیل می توانید با خیال راحت تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس خود را به آنها بسپارید.
ماشین های ظرفشویی الگانس یکی از پرطرفدارترین دستگاه ها می باشند که دارای ویژگی هایی مانند دارا بودن برنامه های از پیش تعیین شده ، سطح انرژی a+ ، مصرف کم آب و… هستند .
در صورتی که ماشین ظرفشویی الگانس شما با مشکلاتی روبه‌رو شده است ، بنابر توصیه ماهان سرویس بهتر است تعمیر این دستگاه ها را تعمیرکاران ماهر بسپارید.

ماهان سرویس : مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج

ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در تعمیر لوازم خانگی و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است ماهان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.

شهروندان ساکن در استان البرز در صورتی که با خرابی یا مشکلات ماشین  ظرفشویی الگانس خود مواجه شده اند ، می توانند با ماهان سرویس که یکی از نمایندگی‌های معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج و به طور کلی استان البرز است تماس گرفته و از تعمیرکاران ماهر ، مجرب و متخصص این مرکز برای مشکلات دستگاه خود کمک بگیرند.
– در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد ، تعمیرکاران این شرکت از قطعات یدکی اصل و اورجینال دستگاه استفاده می کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در منزل تعمیر برد ماشین ظرفشویی الگانس
تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی الگانس تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی الگانس
تعمیر شیر برقی و آکوااستاپ ماشین ظرفشویی الگانس تعویض المنت ماشین ظرفشویی الگانس
تعمیر سبد و پروانه های شستشو ماشین ظرفشویی الگانس جرم گیری ماشین ظرفشویی الگانس
رفع سروصدای اضافی ماشین ظرفشویی الگانس

mahan karaj min

مناطقی که تعمیرکاران ماهان سرویس اعزام می شوند:

تعمیر ماشین ماشین ظرفشویی الگانس در مهرشهر ، تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در عظیمیه، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در باغستان ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در شاهین ویلا  ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در گوهردشت ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در دهقان ویلا  ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در گلشهر ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در حصارک ، تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در مهرویلا و…
تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در فردیس ،تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس در مارلیک ، تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در هشتگرد و نظرآباد

چگونه می توان از خراب شدن ماشین ظرفشویی پیشگیری نمود؟

چند راه کار برای پیشگیری از خراب شدن ماشین ظرفشویی الگانس وجود دارد که شامل موارد زیر می باشند :
– هر چند وقت یکبار ماشین ظرفشویی را خالی و تنها با افزودن سرکه روشن کنید.
– برای جلوگیری از ایجاد بوی بد در داخل دستگاه ، به طور منظم داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
– فیلترها و دریچه های دستگاه را تمیز کنید.
– از پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی با ظروف اجتناب کنید.
– تنظیمات شستشو را بر روی زمان و دور مناسب قرار دهید.
– در صورتی که قطعه ای از دستگاه خراب شده و یا دچار شکستگی شد آن را به سرعت تعمیر یا تعویض کنید.

شایع ترین مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی الگانس شامل چیست؟

1. نشتی آب از دستگاه

برای بررسی علت ایجاد این مشکل ابتدا درب دستگاه را باز نموده و لاستیک دور درب را از نظر فرسودگی یا پارگی بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را تعویض کنید.
اگر نشتی آب مربوط به لاستیک دور درب نبود و آب از زیر دستگاه خارج می شد به احتمال زیاد شیر ورودی آب یا پمپ دستگاه دچار نشتی شده‌اند و باید تعویض شوند.
پمپ آب ماشین ظرفشویی الگانس دارای درزهایی پوشیده شده از لاستیک است که در صورت فرسوده شدن ، نشتی آب ایجاد می کند و در این صورت باید تعویض شوند.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث ایجاد نشتی آب از ماشین ظرفشویی الگانس شود ، فرسودگی و ترک خوردگی شیلنگ های تخلیه می باشند که باید تعویض شوند .

2. عدم بسته شدن درست درب دستگاه

در صورتی که درب ماشین ظرفشویی به درستی چفت نمی شود ابتدا باید قفسه های ظروف را به طور کامل به قسمت انتهایی ماشین ظرفشویی هل دهید و از بیرون نزدن آنها که موجب بسته نشدن درب می شود اطمینان حاصل کنید.
استفاده از ظروف زیادی که داخل دستگاه بر روی یکدیگر قرار می گیرند نیز از بسته شدن درست درب جلوگیری می کنند بنابراین باید ظرف ها را به صورت منظم و با اندازه استاندارد داخل دستگاه قرار دهید.
از جمله عوامل دیگری که باعث عدم درست بسته شدن درب ماشین ظرف شویی می شود می توان به خرابی میکروسوئیچ درب اشاره نمود که در این صورت چاره کار تعویض میکروسوئیچ می باشد.
درب ماشین های ظرفشویی الگانس با درزگیر های لاستیکی برای جلوگیری از نشتی آب پوشانده شده است.
خرابی یا فرسودگی این درزهای لاستیکی می‌تواند مانع از بسته شدن درست درب دستگاه شود.

3. ماشین ظرفشویی دارای سر و صداهای غیر معمول است.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث ایجاد سر و صدای غیر معمول از ماشین ظرفشویی می شود خرابی پمپ می باشد که در قسمت زیرین دستگاه قرار دارد.
وظیفه پمپ در ماشین ظرفشویی ایجاد فشار بر بازوهای آبپاش و همچنین تخلیه آب می باشد.
در صورتی که بازوهای آبپاش به صورت آزادانه چرخش نداشته باشند یا از جای خود خارج شده و لق شده باشند باعث ایجاد صدای غیر معمول از دستگاه می شوند که این مشکل می‌تواند در طول زمان باعث ساییدگی و آسیب بازوهای آبپاش شده و نیاز به تعویض داشته باشند.
بازوهای آبپاش همچنین بر روی حلقه های پلاستیکی چرخش دارند که حلقه چرخان نام دارد و در صورت فرسودگی و یا شل شدن آنها عملکرد بازوی آبپاش با اختلال روبرو شده و باعث ایجاد سر و صدا از ماشین ظرفشویی می شود.

4. چشمک زدن چراغ های دستگاه

قطعاتی در ماشین های ظرفشویی وجود دارند که دمای آب را به دمای مورد نظر می رسانند و شامل المنت ، ترموستات و سیم های رابط می باشند که در صورت وجود مشکل در هر کدام ، آب در داخل دستگاه گرم نمی شود که در این صورت چراغ مرتبط با کنترل پنل دستگاه چشمک می زند.
در این مواقع با استفاده از یک مولتی متر می توان کارکردن عنصر حرارتی را بررسی نمود و در صورت خراب بودن این عنصر باید آن را تعویض نمود.

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج
تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس در کرج

یکی دیگر از عواملی که باعث چشمک زدن چراغ های ماشین ظرفشویی می شود خراب شدن مدار کنترل می باشد .
در این صورت دستگاه در تعیین مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد دستگاه نیز نمی‌تواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد.
برای آن که آب از شلنگ تخلیه خارج شود ، پمپ تخلیه توسط پروانه این عمل را انجام می دهد.اگر پمپ تخلیه خراب شده و کار نکند باعث چشمک زدن چراغ کنترل پنل دستگاه می‌شود. با توجه به اینکه پمپ تخلیه خراب امکان تعمیر ندارد در نتیجه باید آن را تعویض نمود.
توصیه می‌شود برای انجام این کار از یک تعمیرکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *