ماهان سرویس .

4 علت ارور end در ماشین لباسشویی ال جی

کد خطا بر روی صفحه نمایش LED یا LCD در کنترل پنل ماشین لباسشویی ال جی نمایش داده می شود. این ارورها به نوع موتور ماشین لباسشویی اتوماتیک بستگی نداشته و قطعه خاصی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد را نشان نمی دهد. کدهای خطا یک نقص در یک منطقه خاص را گزارش می دهند. یکی از این نوع کدهای خطا ارور end در ماشین لباسشویی ال جی است که باعث هنگ کردن دستگاه و ناتمام ماندن چرخه شستشو می شود .

دلایل ایجاد ارور end در ماشین لباسشویی ال جی

1. خرابی برد ماشین لباسشویی

گاهی اوقات خرابی برد کنترل یکبار ایجاد می شود که در این صورت با بیرون کشیدن دو شاخه برق دستگاه به مدت 15 مشکل برطرف می شود . اما زمانی که برد آسیب دیده است، باید از تعمیرکاران مجرب بردهای الکترونیکی کمک گرفت.

2. ایجاد اشکال و آسیب سنسورها

خرابی سنسورها یکی از عواملی است که باعث ظهور ارور End در ماشین لباسشویی ال‌ جی می شوند. در این صورت سنسورها اطلاعات نادرستی را به برد اصلی ارسال می ‌کنند. ممکن است بتوانید مانند خطای برد اصلی، خرابی سنسورهای ماشین لباسشویی را نیز معمولا با از برق کشیدن دو شاخه برق دستگاه به مدت 15 دقیقه برطرف کنید.

3. قطعی و مشکل در سیم کشی

تمام اجزا و قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی ال‌ جی توسط سیم‌های رابط به یکدیگر متصل می شوند. حتی اگر یکی از این سیم‌ها شل یا قطع شود، ارور End در ماشین لباسشویی ال‌ جی ایجاد می شود . در این صورت دیگر از برق کشیدن دستگاه مشکل را برطرف نخواهد کردو باید از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید.

4. ورود اب یا رطوبت به داخل دستگاه

گاهی اوقات ارور End در ماشین لباسشویی ال‌ جی گه گاهی ایجاد شده و رفع می شود در این صورتاحتمالا رطوبت از داخل یا بیرون به داخل دستگاه نفوذ کرده است. توجه کنید که اگر ارور پس از شستن کف آشپزخانه ایجاد شود احتمالا رطوبت از خارج به داخل دستگاه نفوذ کرده و باید دقت خود را هنگام تمیزکاری منزل افزایش دهید. در صورتی که نشتی از داخل دستگاه ایجاد شده است، باید از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج ، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *